Zakaz stadionowy:) Od ucha do ucha ;)


Powiem krótko, następnym razem jak wybiorę się do galerii handlowej ja plus dwie niebieskookie córy, dostanę zapewne "zakaz stadionowy".. Nawet gdybym usiłowała wam przekazać co ona dziś wyprawiała, nie odda to rzeczywistości nic a nic.. W pewnym momencie w sklepie spod wieszaka ktoś mnie chwyta za nogę i była to czołgająca się laleczka chuky.. Wyrozumiałość ludzi wokół mnie dziś zaskoczyła bardzo :) Tak samo jak zaskakuje mnie fakt, że uśmiecham się na tym zdjęciu mimo, że wracałam wykończona, ale jak się nie uśmiechać, kiedy z tyłu taki stwór :) Jak wczoraj mówiłam,
że jestem skonana, to dziś skala się skończyła :) Jednak zakupy się udały, bo misje miałam i ubrałam siostrę i mamę, a usłyszeć z jej ust, że wszystko super, to największa nagroda..  Sobie też złowiłam mnóstwo skarbów, bo wiecie zgodnie ze słowami " dla kobiety przymierzyć i nie kupić, to jak dla faceta polać i nie wypić " :) Do tego nie dokuczyła mi dziś aura, bo nie było czasu :) Wiecie, że wschód zalewa nam.. Uciekłam do Lublina, a tam to samo... Ale i tak kocham maj, zobaczycie, że rano będzie jeszcze bardziej zielono!! Nie wiem czy ja mam was pytać jak spędzacie ten weekend, bo logiczne, że każdemu kto właśnie szykuje się na dobre wino z koleżanką jak i temu, kto będzie z paczką znajomych balował, będę zazdrościła.. :) Ale bawcie się tam dobrze, bezpiecznie przede wszystkim, zwłaszcza kibice Górnika Łęczna, bo mają co świętować, bo drużyna ma utrzymanie!! Wszystkim życzę by znalazł powód do uśmiechu bo pamiętajcie, że uśmiech kosztuje mniej od prądu, a daje więcej światła!! :) Także wiecie od ucha do ucha cały weekend i ulewy nam nie straszne :)

Komentarze

Wiolka pisze…
Ty nie masz co zazdrościć innym bo jutro z rodziną czas miło spędzisz :) ja mam nadzieję że też po tym co mnie dzisiaj spotkalo ;)
Bez dwoch zdań będziemy się wszyscy dużo śmiali! :-)
Basia pisze…
To o uśmiechu... Bezcenne
Wiec pamietaj od ucha do ucha :-)

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)