"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Witajcie 😊 Znacie to uczucie kiedy mimo ciężkiego dnia i mimo prawie nocy wskakujecie na rower żeby chociaż chwilę pokręcić? Ja znam doskonale i bardzo ubolewam, że już dzień coraz krótszy, bo lekarstwo to jest bardzo zdrowe i na wiele dolegliwości więc polecam oczywiście! A co u Was generalnie, bo ja miałam weekend cudowny weekend z blondynka Moja Monią, wiem jedno zbyt
rzadko się widujemy, ale patrząc na tryb życia każdej z nas, to jest i tak cud, że tak często 💜 Dwie Wariatki i doba gadania non stop, to jest właśnie nasze spotkanie, ale nie do końca, bo milczeć chwilkę ze sobą potrafimy również 😉 Zgodnie ze słowami Reginy Brett "Szczęście to wybór, którego nikt nie może Ci odebrać", ja dokonuję wyborów dobrych jeśli chodzi o ludzi i z tego jestem bardzo dumna! Wam też be względu na płeć i kolor włosów życzę takiej blondynki, która będzie bratnią duszą i zrozumie jak nikt. W świecie kiedy ludzie się nie liczą z emocjami innych, kiedy nie szanują uczuć innych, ani nie chcą nawet ze sobą rozmawiać to jest chyba jeden z większych skarbów 💓 Co do skarbów, to nie zapomnijmy jak wielkim darem jest zdrowie, bo tego nie kupimy, nie wylosujemy na loterii ani też nie jest tak, że każdy je ma. Ostatnio usłyszałam historię przepięknej dziewczyny, której zazdrościłam pozytywnie tak wszystkiego, ale okazało się, że nie wszystko widać przez piękne włosy ciało i twarz.. Choroba, na która cierpi jest bardzo rzadka, a ona nigdy na nic do mnie nie narzekała.. Bo to chyba Ci co maja mniej potrafią jednak lepiej docenić wszystko. Uczmy się każdego dnia doceniać to co mamy tego życzę sobie i Wam wszystkim 💜

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Życie jest po to żeby rozmawiać, milczenie zostawmy martwym" i weekend w tle :)