Meczyk, kontrowersje, zdrowie :)


Zgłaszam gotowość do działania zarówno na gruncie firmowym jak i na innych :) Stylizacja w letnich barwach tutaj http://kosmetykasja-pasja-moda.blogspot.com/p/blog-page_20.html.Dzień był dzisiaj wspaniały, nie wiem jak reszta kraju i zagraniczne moje czytelniczki, ale ja miałam dziś ponad 30 stopni :) Co prawda moja bardzo opalona skóra troszkę szepce schowaj się do domu, ale ja się nie słucham, zawsze byłam niesforna :) Więc z siostrami "M", bo choć tylko ja zachowałam częściowo nazwisko, to dwie pozostałe są Mroczkówne i genów nie oszukasz.. Mimo, że wszystkie ciężko pracowałyśmy, to od razu po pracy wskoczyłyśmy na rolki, mimo upału i takiego zapału wam życzę!!! Budzimy zapewne bardzo duże kontrowersje, bo jak to baby w tym wieku na rolkach, ale nie zamierzamy na tym poprzestać.. Dziś dołączyłyśmy do drużyny piłkarskiej naszej Kamionki!! A co!!! Bardzo mi się przypomniały czasy młodości kiedy, to cała banda zbierała się na wielkim boisku, które było za moim obecnym domem.. Graliśmy, śmieliśmy się i tak całe wakacje!! Dziś już tak silnej ekipy nie było i boisko znacznie mniejsze, ale było rewelacyjnie!!!! Fotorelacja poniżej, a mówić nie muszę, że siłą drużyn były oczywiście trzy siostry :) Wiem, że to czas grillów i leżakowania, ale polecam taki wspólny ruch z dziećmi, jaką one mają frajdę.. Taki szok, że mama potrafi grać w piłkę, a nawet gola strzeliłam.. Zycie nie musi być nudne, a przypomnę, że starość, wiek to stan umysłu!!! Ja nie jestem ze stali i dziś na ten przykład na rolkach miałam kryzys, bo nie całe sześć kilometrów zrobiłyśmy z przerwą na kawę.. Andrzejku, jak dobrze, że Ty przywiozłeś ten "rambambar" i szpinak, bo wstydziłam się powiedzieć, że nie daję rady :) Ale po przerwie dokończyłyśmy, a jestem przekonana, że w tym roku ruszę z siatkówką, bo siatka już wisi tylko brak zawodników!!  Przypomnę, że gry grupowe, to mnóstwo endorfin :) My jutro w Stylowni zaczerpniemy dużo nowej wiedzy, a po południu znów jakiś mecz zagramy, a wam życzę żebyście zmienili nawyki, bo upał nie musi paraliżować, to wszystko jest kwestia nastawienia!! Koszenie, to nie to samo co ruch sportowy, tak samo jak ciężka praca, ruch jest dla zdrowia i odpoczynku mięśni w innej postaci.. Meczyk, Kamionka tu, szukajcie sióstr :)


Komentarze

Basia pisze…
Kapitalne popołudnie :) Szukam działki na Kamionce ;)
No nareszcie!!!! :-) Nie zapamiętałam, że tak dobrze grasz w nogę :-)
Basia pisze…
To jak jazda rowerem.. Tego się nie zapomina ;)
Tak trzymajmy, nie zapominajmy :-)!
Wiolka pisze…
Melduje, że jutro dołączam do drużyny. Piwo wziąść?? Hihi
Wiolka pisze…
Bluzka w moim ulubionym kolorze :)
No pic się chce po takiej walce :)Zapraszamy!
Za grosze w sieciówce :)
Anonimowy pisze…
Oświadczam, że bakcyl rowerowy złapany :) Pierwsze 5 kilometrów za mną !!!
Oooo Bardzo sie cieszę i gratuluje, jak w ren upal to duzo na początek!!!

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)