"Polako" :)


No jak tam stęskniliście się za mną ?? :) Wcale, a wcale, bo chyba pierwszy raz nie dostałam wiadomości z pytaniem gdzie post :) Ale wiem, że wyrozumiałość związana  jest z moim zatrzymaniem czasu. Nie mniej nie chce przestać pisać na tydzień, bo mam wam do opowiedzenia troszkę, a potem umknie :) Otóż po pierwsze dobrze wybrałam kraj na to zatrzymywanie czasu, bo tutaj najczęściej używane słowo to "polako", nie mające nic wspólnego z naszym narodem, a oznaczające powoli.. Rzeczywiście jak żyję nie widziałam takiego spokoju, luzu żeby nie nazwać tego marazmem.. Jeśli miałabym gdzieś uciekać szukając spokoju, to zapewne byłaby Chorwacja.. Pomijam mały szczegół, że lądowaliśmy na lotnisku, które przypominało Tupolew.. Tylko brzózek nie było :) Poza tym raj tu jest i rozumiem wszystkich, którzy tak bardzo mi polecali.. Widoki nie do opisania...Nie chcę póki co oceniać organizatora bo z każdą godziną jestem bardziej zachwycona.. Chcę się przyznać, że mimo zabranych butów sportowych jeszcze nie było okazji pobiegać.. Ale teraz chyba jestem spalona po plażingu, mam planów dużo, ale cieżko z realizacją przy tylu pokusach :) Jedno jest pewne pokusy pokusami, ale ja totalnie zwolniłam, nie planuje, głowa w chmurach i powiem wam, że taki stan mi się bardzo, ale to bardzo podoba.. Szczęście to kilka osób wokoło, które się wciąż śmieją, a jak mówią, że spełniają swe marzenia, to nic więcej nie potrzeba.. Co do stylizacji widziałam mnóstwo ciekawych nie na miejscu naturalnie, ale może na urlopie się o tym nie myśli :) Przemyślcie miejsce swoich wakacji i to kogo ze sobą zabierzecie, polecam babcie i dziadków, to rewelacja jak się ma dzieci!! :) 

Komentarze

Anonimowy pisze…
lubie to!!
Anonimowy pisze…
Ja też daje "lajka" :)
Wiolka pisze…
Urlop z rodziną, urodziny. .. szanuję Twoją prywatność i cierpliwie czekam na posty.

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)