Kobiety jak wino.. :)

Zobaczyłam misia i oprzeć się nie mogłam, żeby wam serducho namalował, za ten ruch na moim blogu od wczoraj !! Ja wiem, że to pewnie z nudów, bo tak się zimno zrobiło, że nic się nie chce, ale jak wam się pod kocykiem chce poczytać moje posty, to bardzo miło.. Rysuje misiu też dla dwóch przystojniaków i pięknej blondynki ze Stylowni, którzy sprawili, że czuję się dziś jak milion dolarów :) Aż mi trudno uwierzyć, że jestem zrobiona od stóp do głów, to normalnie błogostan :) A masaż stóp, jej będąc refleksologiem jestem zawsze po tej drugiej stronie, zapomniałam jak to poprawia nastrój.. Próżność ma dziś nie zna granic, kolor włosów, pazurków :) Mmmmmmmm kobiety mają łatwiej w życiu :) Tak sobie  myślę, że chyba czasem powinnam napisać coś o układach scalonych ze średniej szkoły, albo o budowie mięśnia, żebyście nie odbierali mnie jak pustą pannę.. A z drugiej strony, co mi tam :) Pamiętam jak kiedyś jeden typ, po udostępnieniu mojego posta przez koleżankę, był zbulwersowany jak można pisać o pierdołach takich :) Jak ja dziś mam to gdzieś.. :)Wiecie, że naprawdę nie chciałabym cofnąć czasu i mieć dwudziestu pięciu lat.. Pozdrawiam wszystkie młodsze czytelniczki i zapewniam, że wszystko przed wami!! Wszystkie, które już to czują, że później umysły piękniejsze, zależność od tego co kto powie znikoma.. A znajomych i przyjaciół tylko prawdziwych się ma zgodnie z myślą "pozwól odejść ze swojego życia tym, którzy nie doceniają co dla nich robisz" ! Zastanawiałam się przez chwilę dlaczego dziś o tym piszę, ale  chyba dlatego, że czuję się ze sobą wyjątkowo dobrze!!!  Bardzo bym chciała żeby każda z was tak o sobie myślała, żeby zebrała siły na te dni kiedy jest pod górę, ale walczyła.. Piękno to stan umysłu, a zrobiona czy nie, musisz pamiętać o swojej wartości!!! Sorki panowie, ale wy jesteście z Marsa więc co ja wam będę tłumaczyć, dziś dla pań!!:)

Komentarze

Wiolka pisze…
Przygotowania do urlopu? ?
Jak każda kobieta, nie!!-:-)
Aga pisze…
piękne słowa.....:)
Wiolka pisze…
Trzeba o siebie dbać. Kobieta zadbana to kobieta szczęśliwa i spełniona. Jak ja wytrzymam tydzień bez postów?? :(

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)