Rybka, noc, czas wykorzystany dobrze :)

Uśmiech szczery wam przesyłam z kamyczków które tutaj wszechobecne :) Ale jak się okazuje równie zajmujące dla dzieci jak piach :) Mam dla was dziś filtr do polecenia, bo nie wiem jakim cudem, ale mimo, że wczoraj miałam tak czerwoną skórę, to nie piecze mnie nic i dziś rano znów leżałam na leżaczku. Zawiera aloes więc również nawilża, jest świetny i dla dzieci.. http://kosmetykasja-pasja-moda.blogspot.hr/p/musisz-tu-miec.htmlŚwietny na twarz.. A jak widać laleczk chuky ma wcale nie spalona, a utrzymać ją pod parasolem nie jest łatwo :)
Żeby jednak nie było, że tak zupełnie leżący ten mój urlop, bo sporo pływam, mimo, że wciąż powtarzam, że chcę się nauczyć.. Ale dopóki czuję grunt pod stopami, to radzę sobie całkiem nieźle.. Mało tego przełamałam kolejną barierę i długonoga, która pływa jak ryba, nauczyła mnie zanurzyć się pod wodę i to głęboko jak dla mnie.. Oczywiście żeby zdjęcie mogło być zrobione musiałam tam zostać sporą chwilę.. :) Musze przyznać, że mi się spodobało.. Jest nadzieja, że kiedyś też będę pływała jak rybka :) Zdjęcie oczywiście wam pokaże, bo po co utopienie ryzykowałam :) Także pamiętajcie, że urlop to najlepszy czas na to żeby zrobić coś innego, żeby zrobić coś pierwszy raz.. Zwłaszcza Ci, którzy intensywnie żyją na co dzień i nie maja czasu na takie wymysły, a taka ja, która wciąż coś kombinuje, tylko drażni :) Mam też dla was Chorwację nocą, która jest równie urzekająca jak w dzień.. Naturalnie muszę tutaj podkreślić, że dane jest mi oglądać tę noc dzięki babciom, która śmieją się mnóstwo, korzystają ze słońca, z przy tym są świetnymi nianiami, więc uwierzcie mi, że drink wypity na skale nocą przy samym morzu, to coś o czym nawet nie marzyłam :) Życie zaskakuje nie zawsze negatywnie i dla takich chwil warto żyć.. Pomyślcie o swoich urlopach z uśmiechem na twarzy bo gdziekolwiek go spędzicie, czy na swoim podwórku, czy nad jeziorkiem, czy na drugim końcu świata, to jest wasz czas, Wy decydujecie co się wtedy wydarzy.. Tutaj nasze szaleństwa w wodzie i noc przepiękna..



Komentarze

Anonimowy pisze…
Wow..!!!
Wiolka pisze…
O tej porze post to szaleństwo. Więcej takich wypadów wam życzę. Pozdrawiam babcie :)
Sjesty sobie robimy wtedy łatwiej napisac, bo wieczoru bajeczne, nie ma czasu, a wypad nie ukrywam, że już planuje kolejny jeszcze w tym roku :-)
Wiolka pisze…
Zaskoczyłaś mnie wczesną porą. Miałam co czytać wracając z urlopu.
Iwona pisze…
Kasia, miłego i owocnego wypoczynku. Korzystaj i ładuj akumulatory. :)

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)