Szacunek, mleko migdałowe, uczucia :)

Przez łąki przez pola na meczyk z kolejną siostrą :) Fotograf marnie się postarał, ale mu wybaczcie.. Ponieważ są tacy którzy czekają na fotorelację z meczu będzie poniżej, a sam mecz Górnik Łęczna- Podbeskidzie był genialny 5:1, masa pozytywnych emocji. Nie obyło się bez "szpakowskiego" jak szybko nazwaliśmy komentatora, sędziego i trenera w jednym, który siedział poniżej i naprawdę głośno i męcząco komentował.. Była też cudna pani w koronkowej sukience i szpilkach, jak zerknęłam wymownie na nią i powiedziałam do kolegi, że nigdy nie zrozumiem pewnych rzeczy.. Kolega odparł :jakie miasto taka Natalia Siwiec :)))) Uśmieliśmy się bardzo dużo.. Czekam na kolejny sezon.. A dziś dzień bardzo, ale to bardzo udany od samego rana do nocy, mimo niewyspania.. Cóż zakupy rekompensują wszystko :) Mało tego dziś przyszły moje buciki, które sprawiają, że wiem jak się czują dziewczyny z nogami do nieba, nie wiem jeszcze czy umiem pokonać w nich dwa metry, ale są boskie. Na czternastu centymetrach jeszcze nie chodziłam :) Póki co nie mogę, bo zakwasy mam straszne.. Jest uczucie naprawdę nieprzyjemne, ale jutro wracam do ćwiczeń.. Co do uczuć, to znacie takie jak się wsiada do auta nagrzanego i szybko rusza żeby się ochłodziło, a w środku jak w piekarniku... Wyjeżdżacie z miasta, w ustach pustynia i myślicie jak dobrze, że woda z lodóweczki kupiona.. A woda z lodóweczki nie jest obok przy hamulcu ręcznym, mało tego nie jest nawet z tyłu na siedzeniu, ona jest ładnie zapakowana z bagażniku, a wy na trasie szybkiego ruchu :) A niby taka poukładana jestem :) Uczucie porównywalne do głodu kawowego :) Kolejne uczucie, które w dniu dzisiejszym chodzi mi po głowie, to szacunek, za to cenię ludzi bardzo!! Szanujmy się wzajemnie to ułatwi życie!! A dziś mam dla was propozycję zakupienia mleka migdałowego.. Poleciła mi klientka do koktajli, bo idealnie nadaje się dla osób dbających o szczupłą sylwetkę. Szklanka niesłodzonego mleka migdałowego zawiera 30 kalorii.  To idealny napój dla osób chcących zachować młodość. Duża zawartość witaminy E, chroni ścianki komórek przed uszkodzeniami spowodowanymi przez wolne rodniki. Jest bogate w białko, nienasycone kwasy tłuszczowe, witaminy z grupy B, E i PP oraz następujące składniki mineralne: magnez, potas, fosfor, wapń, żelazo, mangan, miedź oraz tryptofan, ten ostatni uspokaja oraz reguluje sen. Ja popędziłam po nie do rossmana, ale widziałam dziś również w biedrze, pijmy i bądźmy młodzi i piękni :) Zdjęcia z piłkarzami mamy, ale niestety jak nam piąteczki przybijali, to byli już bez koszulek :)



Komentarze

Anonimowy pisze…
Fotografa oślepiły jupitery i Natalia rozproszyła :_))) Next mecz zgodnie z obietnicą Trybuna B śpiewająca
Tak jest!! Tylko śpiewniki poprosimy wcześniej :-)

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)