Czas, rodzice. wyzwanie. urlop ..

No więc ja postanowiłam zatrzymać czas.. Paradoksalnie akurat w dzień swoich jutrzejszych urodzin, ale nie miałam na to wpływu... Chociaż zatrzymać swojego pędzącego peselu nie mogę, to zwolnię i odpocznę.. Piszę o tym, bo większość wie, albo się na fb dowie, także nie ominę tematu..  Aczkolwiek ostatnio z kolegą ustaliliśmy, że w tym wieku, to już nie ma co się cieszyć :) Niestety miałam pecha wyjątkowego w tym roku z wybieraniem urlopu, w związku z tym przeniósł mi go organizator tydzień przed długim weekendem.. Nie powiem, że nie potrzebuję odpocząć, ale nerwy związane z moim jutrzejszym wyjazdem, sprawiły, że dziś w pierwszym dniu urlopu byłam spięta jak pasek w spodniach :) Urok mego wyjazdu jest też taki, że prezenty odbieram już od tygodnia :) Postaram się wam przekazać cokolwiek w trakcie urlopu,  firmę którą wybrałam pierwszy raz pozwólcie, że ocenię po powrocie, bo teraz byłoby bardzo na nie, ale dam im szansę :)  Wróćmy do konkretów, czyli do treningu i nowej maty... Naprawdę wróciwszy z moich grządek i chwastów po dziewiętnastej miałam dość, ale wam obiecałam, że wypróbuję matę :) To dobry myk ja naprawdę dotrzymuje danego słowa.. Szczęśliwie siostra odwiedziła mnie w trakcie, ale wykonałam trzydziesto minutówkę Ewki i chwała mi za to po takim dniu.. Jeśli wy coś działaliście, to wam chwała za to przy tej pogodzie.. Nie wiem sama czy ja nie zmienię ulubionego miesiąca w roku :) Ale wracając do zatrzymania czasu moi drodzy, to ja mam ogromną przyjemność spędzić pierwszy raz w życiu urlop z dwoma mamami.. Moje niebieskookie córy będą miały pod ręką dwie babcie!! Czy nam się wszystkim spodoba, nie wiem, ale wiem, że jak mnie ktoś gdzieś zabiera, to bez namysłu jadę. Skoro one podjęły wyzwanie, to musi być dobrze!! Wam przypomnę, że rodzina, rodzice, bliscy, to są te osoby dla których warto czasem się zatrzymać.. Jestem z innego pokolenia, nigdy nie byłam na wczasach z moją mamą, z tatą nie zdążyłam.. Pomyślcie czasem co robiliście z nimi, bo oni nie są wieczni, a skoro jesteśmy młodsi, to wyciągnijmy do nich dłoń...Przepraszam za sentymentalizm, ale to jest życie... Jednak żeby nie smęcić to na sam koniec najlepsze życzenia dla osób, których dużo urodzonych 19 maja, dla pani Agnieszki, dla Bartka, dla Marcina, a także dla Krzysia K :) Dla was:https://www.youtube.com/watch?v=uxOVIqyHyXY

Komentarze

Anonimowy pisze…
Wszystkiego najlepszego, sto lat Kasia:) a za piosenke dziekuje :*
Dziękuję, pozdrawiam :-)
Wiolka pisze…
Rodzina... spędziłam dwa dni z mamą na pielgrzymce do Częstochowy. Wróciłam pełna nadziei i błogosławieństw pomimo tego że córa miała fochy co godzinę.

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)