Raj, pozytywna energia, ucho w górę :)



Nie da się ukryć, że aktualnie jestem w raju i mimo, że w niewielu miejscach na świecie udało mi się być, bo w zaledwie siedmiu czy ośmiu państwach, to Chorwacja pretenduje do mojego miejsca na ziemi!!! To jak tu pięknie brak słów.. Naturalnie mądra ja polecająca wszystkim zdrowe opalanie i filtry wyglądam już jak królowa czy jak ją zwał plemienia indiańców :) Brak mi tylko paru rysunków na ciele i  bransoletek kilku, a i kolczyka w nosie :) Dlatego dziś troszkę uciekłam od tego pięknego słońca, popływałam i do was napiszę.. Niestety wcale a wcale nie tęsknię jeszcze za Polską a już zapewne, za tamtejszą pogonią..Tutak reset totalny, tylko czytanie opalanie i jedzenie :) Zdaję sobie
sprawę, że do domu zawiozę troszkę przebarwień, troszkę więcej mnie, ale od czego jest urlop. Mam dla was oczywiście kilka informacji odnośnie ukrytych pułapek biura podróży, które wybrałam, ale to już na spokojnie jak będę w domu, bo nie wiem co mnie jeszcze tu spotka.. Co prawda mnie jakoś to strasznie nie dotknęło, ale widziałam kilka osób niesamowicie rozczarowanych. Chociaż może alkoholu mi nie brak, ale kawa, która w ofercie all inclusive podawana jest tylko do śniadanie, to dla mnie kawosza nie pojęte :) Czytajcie oferty od a do z, małe druczki też, a do tego dopytujcie co dla danego kraju oznacza oferta "all inclusive", bo jak nam tłumaczył pan rezydent, to wszędzie oznacza co innego :) No cóż bardzo ciekawa teoria :) Nie mniej pięciogwiazdkowy hotel chyba kawy nie powinien żałować.. Pan rezydent, to kolejna przezabawna tutaj postać, jak go o coś spytałam, a nie było to pytanie o szerokość i długość geograficzną punktu, w którym jesteśmy... Otóż pan (z resztą zgodnie stwierdziliśmy, sobowtór Rafała Maseraka) patrzy na mnie i się zaczyna, maszyna losująca, oczy szukają mózgu, po czym jego lewe ucho unosi się w górę.. Po dłuższej niezręcznej chwili pan podaje nie do końca jasną odpowiedź :) Gdyby niebieskooki nie stał obok, chyba nikt by mi nie uwierzył :) Przesyłam wam mnóstwo słońca i pozytywnej energii, której mam do rozdania !!


Komentarze

Iwona Szłapak pisze…
Kasiu, podzielam Twój zachwyt Chorwacją. Widoki, spokój i wszechobecna lawenda. Cudnie.
Monika B. pisze…
Jak tam pięknie, udanego wypoczynku 😊
W końcu na własnej skórze się przekonałam :)
Dziękuję, pozdrawiam :)
Basia pisze…
A my z młodszą siostrą nie mogłyśmy się kilometrów doliczyć bez Ciebie..
Aga pisze…
U nas też słoneczko ...także pogoda na spędzenie miłego weekendu z najbliższymi jak najbardziej :) A Wy korzystajcie z odpoczynku :)
Basia pisze…
Na rolkach :)
Wiolka pisze…
Miło że pamiętasz o nas i coś skrobiesz. Teraz dopiero widać twój kolor włosów :)
Za wami i rolkami bardzo tęsknię! Buziaki :-)
Wypoczywajcie tak jak my, pozdrawiam :-)
Kolor się zmienia od wody i słońca, które przesle i jutro zapwne :-)
Wiolka pisze…
My też urlop ze słońcem mieliśmy ☺
Niech to slonce juz do.października zostanie :-)

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)