Wegetacja to obumieranie narządów wewnętrznych i mózgu, nie pozwólmy :)

Dziś postanowiłam na własnej skórze sprawdzić jak to jest sprawić sobie ogromną przyjemność w jednej z niewielu branż, w której to jeszcze możliwe!! 😊Zdziwię Was, bo mowa o fryzjerze, a konkretniej mówiąc o mojej przyjaciółce i jej salonie w sąsiednim mieście. Otóż ja dwadzieścia lat nie byłam nigdzie poza naszym salonem i wciąż uważam, że są świetni, ale już Wam tłumaczę jak to wygląda. Otóż siedzisz przed lustrem, robisz sobie cuda z włosami, ale i tak pracujesz głową. Czy telefon dzwoni, czy dobrze klientka przywitana, a najczęściej robimy wszystko bardzo szybko, żeby nie blokować miejsca. Nie mówiąc o tym, że w tak zwanym między czasie jakieś papiery się ogarnia, albo coś. Aż tu nagle wybrałyśmy się z Basią do Moni, a tam jesteśmy prawdziwymi klientkami. Rozpieszczane, nie rozglądamy się czy dzwoni telefon i kiedy i totalnie oddajemy się w ręce fachowców 😊 Jej to warte każdych pieniędzy, nikt się nie śpieszy ani pani ani ja, masaż   głowy
miałam taki przez panią zrobiony, że walczyłam ze sobą żeby nie mruczeć. A to dlatego, że po prostu mogłam się wyłączyć i korzystać na całego 😊 Już wiem dlaczego panie tak chętnie korzystają z usług fryzjerów, ja głównie dlatego, że mam odrost,  bo wiecznie brak czasu. Nie mniej teraz wiem, że chyba się będę wpisywała jako anonim i żadnej pracy i biegania po salonie w trakcie wizyty, tylko relaks 😊 Korzystajcie kochane, dbajcie o siebie, bo to nie tylko dbałość o wygląd zewnętrzny, ale też o naszą psychikę. W tych czasach jest to bardzo istotne! Ja po tym jakże długim dniu mimo wszystko czuję się piękna i zadbana, polecam ten stan! A znacie to uczucie jak wychodzisz od przyjaciółki i już w drodze powrotnej do niej dzwonicie, mówię Wam, to też boskie uczucie 💜 Najpierw terapia po drodze z siostrą, a potem poprawka z Monią, wiecie co ja się nie chwalę, ale ja szczęściara jestem, takie dwie blondynki obok mnie 😍 Kochani rozmawiajcie, korzystajcie z tego co jeszcze nam dane, bo wegetacja to powolne obumieranie wszystkich narządów, w przewadze mózgu, nie pozwólcie na to 💓

Komentarze

Wiolka pisze…
No ja to chyba focha zarzuce 🤔🤔🤔🤣🤣
Ty nigdy, przecież te kawę zrobimy, wróć mi tylko z tych gór 😘
Wiolka pisze…
Wrócę z gór i obowiązkowo kawa. Już się nie wymigasz 😊☕☕ póki jeszcze nie zamknęli restauracji.
Wiolka pisze…
No to się napilysmy kawy 🤔chyba że na Orlenie lub lotosie kupimy. Paranoja jakaś.
Brak słów, zostawmy w domu i zgniły jak te jesienne liście...😥

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

"Życie jest po to żeby rozmawiać, milczenie zostawmy martwym" i weekend w tle :)