Pytanie do Was całkiem poważne ryzykować czy nie, pomóżcie! :)


Witamy Was z tym moim promykiem, który w sekundę wywołuje uśmiech, mam nadzieję, że macie blisko siebie kogoś takiego, bo teraz to niezbędne 😊Sytuacja obecna jest jaka jest, ale żyć musimy i skupiać się też na tym co przyjemne, żeby jakoś wyrównać te emocje. Byłam dziś w związku z tym na małych zakupach i powiem Wam, że wszędzie sporo ludzi, to mi jednak dodało też otuchy, bo chcemy wydawać pieniądze nie tylko na jedzenie. A jest nadzieja, że nie staniemy znów wszyscy więc z zachowaniem ostrożności wspierajmy wszelkie branże, bo to bardzo ważne teraz! Ja natomiast dziś do Was mam bardzo ważne pytanie i nadzieję, że mi pomożecie, bo bije się z myślami od dni paru, a doszłam do wniosku, że to Was po prostu należy zapytać 😊 Otóż tym razem to nie mój pomysł, bo może się zdziwicie, ale ze swoją skromnością, a bardziej nawet pokorą, nie pomyślałabym, że się nadaje. Nie niej kilka osób upiera się bardzo, że jestem stworzona do transmisji na żywo. Co mam na myśli, no oczywiście nie czytanie posta live 😂 Namawiana jestem do transmisji, na których będę omawiała stylizacje swoje, krok po kroku dlaczego tak, a nie inaczej, dlaczego takie, a nie inne buty, dodatki.. Wiązać by się to mogło również ze sprzedażą, gdyby wpadło Wam coś w oko. Jeśli znajdziecie chwilkę i będziecie taki mili odpowiedzieć mi na pytanie czy ktoś by chciał mnie czasem posłuchać i pooglądać, będę bardzo wdzięczna 😍 W sumie w końcu i ja mogłabym popracować online, nawet przecież zabiegi mogłabym pokazać.. Im dłużej o tym myślę, to nabieram przekonania, że można zaryzykować, nie mniej miło mi będzie jak się odezwiecie, jeśli nie chcecie w komentarzach, zapraszam na priv. Tymczasem życzę Wam jak najwięcej normalności i szybkiego rozwiązania tej przedziwnej sytuacji💜💜💜💙💙💛💛

Komentarze

Wiolka pisze…
Bardzo dobry pomysł. Jest wiele osób które w ten sposób dobrze zarabiają. Możesz w fajny sposób zareklamować siebie.
Halyna pisze…
Jestem na tak! W miarę możliwości będę zaglądać

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

"Życie jest po to żeby rozmawiać, milczenie zostawmy martwym" i weekend w tle :)