Musimy być czujne całe życie czyli nasza macica nasze prawa!!!!


Staram się żyć normalnie, nie dać się przestraszyć tymi katastroficznymi przepowiedniami, żyć tak jak należy się to każdemu z nas. Noszę te chore maski, tak mam odwagę to napisać, nic bardziej irracjonalnego nie mogli wprowadzić. Mało tego jak ostatnio widziałam jak żul w sklepie w holu popijał stojący płyn do dezynfekcji rąk, to pomyślałam w punkt! Przecież on się w tydzień nie mył, bierze butelkę w ręce, a potem wiele osób korzysta z tego, przecież jego trzeba by tydzień w denaturacie moczyć żeby wypalić te bakterie 😁 Trudno tak wymyślili, niech tak będzie, jak mam zapłacić mandat, za brak jakiejkolwiek szmatki na twarzy, to wolę na fundację wpłacić! Aczkolwiek wielokrotnie wracam do auta, jak się wrogo na mnie gapi ktoś, że nie mam.. I już jak się oglądają kierowcy na mnie, to nawet przez sekundę nie przyjdzie mi do głowy, że może ładnie wyglądam, po prostu maski brak. Trudno, nie mamy wpływu, dostosować się trzeba. Nawet jak wysiadam z auta pod galerią i huczy mi w uszy przez megafon straż miejska całą litanię o zagrożeniu, w skrócie: "siedź w domu", nie przejmuje się. Staram się nie wracać do maja i tego zbiegu okoliczności pandemii, strachu i wyborów... No, ale dziś jak w środku takiego zagrożenia niby, siadają i zajmują się odebraniem praw kobietom, to coś we mnie pęka!!! Akurat teraz kiedy jesteśmy zastraszeni, pozamykani w domach, nie możemy praktycznie nic, oni sobie obradują.. Cóż kolejny przypadek... Kiedyś słyszałam w ulubionym serialu świetną myśl : "nie powinien decydować o kobiecie ktoś kto nie ma macicy" i w stu procentach się z tym zgadzam.. Nie tylko dlatego, że mam dwie córki, które kiedyś będą rodziły, bo jak macie synów, to oni będą równie przeżywali dobro swoich dzieci i żon.. Ja nie umiem opisać kim trzeba być żeby kazać rodzić kobiecie martwy płód, czy też czuć jak pod sercem rośnie z tyloma wadami, że i tak wiadomo, że w trakcie lub po porodzie umrze... Wiecie jestem przerażona, ja chcę żyć normalnie, ale takie informacje to jak wbicie w serce noża, co oni zrobią z nami dalej??? Ja się pytam co jeszcze? Wybaczcie za szczerość i tematykę, ale nie da się ominąć czegoś tak ważnego dla człowieka! "Nie zapominajcie, że wystarczy kryzys polityczny, gospodarczy albo religijny, aby prawa kobiet na nowo były kwestionowane.Musicie być czujne przez całe życie" Simone de Beauvoir

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

"Życie jest po to żeby rozmawiać, milczenie zostawmy martwym" i weekend w tle :)