Smatri w moje głaza czyli nie patrz na mnie jak brzydki ptaszor :) :)


Troszkę słońca się pokazało i człowiek od razu inaczej funkcjonuje, szkoda, że się nie kupuje promieni słonecznych w monopolowym, bo bym nie oszczędzała 😊 Nie o słońcu dziś będzie, a o oczach, a temat sam mi się narzucił, po wizycie w sklepie.. Stoję sobie słuchajcie w kolejce i rozmawiam przez telefon, nagle widzę gapiące oczy, aż mnie przeszedł dreszcz, bo pan paczał mniej więcej tak i wcale
nie przesadzam! Może reszta  twarzy pod maską  przyjaźniej wyglądała, ale mimo wszystko pomyślałam, że ja jednak chyba zbyt głośno mówię przez te maskę do tego telefonu. I już za chwilę widziałam, kolejne wcale nie bardziej przychylne spojrzenie.. Więc mówię do swego rozmówcy, wiesz co Ty mów teraz, bo się tu ludzie na mnie gapią 😊 Serio nie widząc całej twarzy jest tak trudno odgadnąć co te oczy mogą chcieć, że to aż nie pojęte. Mało tego przez to, że widać tylko oczy mamy wrażenie, że wszyscy się patrzą 😊 Długo jeszcze będę się uczyła tej nowej sytuacji, bo właśnie w Jerozolimie najbardziej przerażały mnie burki na twarzach kobiet, kto by pomyślał, że za rok sama będę w takiej latać.. Cóż damy radę, ale skoro taka sytuacja, to trzeba o te oczy zadbać i tutaj mam parę szczegółów jeśli zależy Wam na tym żeby dobrze odebrane było Wasze spojrzenie 😊 Więc jeśli należycie do tej grupy osób, które lubią makijażem oko podkreślić, to pamiętajcie, że jeśli jest widoczne tylko ono, to makijaż dzienny staje się wieczorowym od razu. Więc można teraz troszkę delikatniej 😊Jeśli natomiast nie malujecie się wcale, to rzeczywiście w tym zasłoniętym obliczu, po prostu wygląda się się na smutniejszą, więc może jednak odrobinę tuszu. Bo pamiętajcie, że ważne jest żeby sprawić odbiorcy troszkę przyjemności jak już nam w te oczy zagląda. Najlepiej by było śmiać się oczami, to wtedy nie ma znaczenia makijaż, to cenna rada dla facetów. Więc jak nie chcecie wyglądać jak ten ptaszor,to wiecie 😁 O pielęgnacji skóry w okolicach "brewów" i nie tylko, mówiłam wiele razy, a przypomnę, jest ona bardzo istotna i czule trzeba traktować, tę delikatną partię. Sami wiecie czy chcemy czy nie w tych maseczkach sami wołami "smatri w moje głaza" 😂 Więc niech one będą sympatyczne pod każdym względem 😍

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

"Życie jest po to żeby rozmawiać, milczenie zostawmy martwym" i weekend w tle :)