Rajtuzy, pieluchomajtki, oszczędności takie tam życiowe :)

Witajcie tak jak obiecałam, jestem 😊 Jeśli patrząc na to zdjęcie zastanawiacie się czy dostałam angaż w reklamie "rajtuz", to spokojnie, mam pół metra nogi za krótkie 😁 Myślę, że w tym wieku, to najprędzej mogę dostać propozycję reklamowania pieluchomajtek 😂😂 Ale co do "rajtuz", to niezmiennie ich nie lubię, ale skoro spodni nie noszę, to polubić muszę, a jak ujrzałam te z kolorami kart, ja karciara, myślę będę nosić i rzeczywiście nie przechodziły obojętnie obok ludzi. Jeśli natomiast cała kreacja wywołała pytanie "ciekawe jaką ona miała dziś imprezę", to odpowiadam, że żadną i tuż po makijażu wskoczyłam w fartuszek.. Nie mniej nikt mi nie będzie mówił kiedy mam nosić sukienki i szpilki, czy sylwester będzie czy nie, przynajmniej tak mi się dziś wydaje 😁 Nie dajmy się zwariować, nikt pewnych zdarzeń z kalendarza nam nie zabierze, a to jak spędzimy ten czas dziwny zależy od nas i od tego co w naszych głowach. A jeśli rzeczywiście Wam tak tęskno za fajnymi Andrzejkami i wystawnym Sylwestrem, a w sumie też bym poszła.. Ale skoro nie można, to wpadłyśmy z moją klientką panią Sylwią, jak można to w pozytywny sposób odebrać. Otóż licząc po najniższej linii oporu, takie dwie imprezy to jest całkiem niemała sumka czyli jesteśmy do przodu troszeczkę, ale żeby to poczuć musimy zrobić za tę kwotę coś, na co zwykle nie ma zbyt dużo w budżecie, na co do tej pory Wam było szkoda, na szaleństwo jakieś, zabiegi, masaże, ubrania, kosmetyki, wyjazd, cokolwiek 😊 Ja oczywiście stawiam na serię zabiegów, które zaczęłam,a do tego dołączę zegarek, który mi się od dawna marzy, bo akurat plany ambitne miałam iść w tym roku na tany 😊 Nie dam się zastraszyć, odebrać wszystkiego co miłe i dobre w życiu, bo ono trwa, może być przyjemne, nawet w tych maseczkach.. Cóż bełkot w nich jak się spotka kogoś znajomego jest niewiarygodny, ja i tak mówię szybko i nie wyraźnie, a wyobraźcie sobie to w tej masce, to mniej więcej jakby zepsuł się głośnik w radio i tylko buczał 😂 Tak czy inaczej inwestujcie w siebie, w coś dla ducha, w swoje szczęście, bo im więcej go mamy, tym łatwiej nam przetrwać to wszystko co było jeszcze niedawno nie do pomyślenia.. O kapitalnym nowym zabiegu i jego przeróżnych możliwościach już jutro, a do tego słowo o makijażu też. Także do przeczytania 💚💛💜

Komentarze

Wiolka pisze…
Wyglądałaś dzisiaj bardzo elegancko. A rajstopy boskie.

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

"Życie jest po to żeby rozmawiać, milczenie zostawmy martwym" i weekend w tle :)