Życie to plastelina, nigdy nie wiesz co ulepi kolejny dzień :)


Melduje się, jak obiecałam, mimo, że dzień świstaka dziś był.. Czasem sama nie wiem jak to się dzieje, że taka spokojna "sobota" (stali bywalcy wiedzą, że u mnie tydzień ma inne nazewnictwo?) robi się jakimś szaleństwem.. Ale co Wam powiem, lubię to, jak dzieje się więcej niż planowałam, niż nawet sobie mogłam wyobrazić..Wystarczył jeden telefon i maszyna ruszyła, jest nowy projekt, jest szaleństwo i miliony wykonanych telefonów. Ale ja wierzę, że nie ma rzeczy niemożliwych, tylko trzeba ładnie się uśmiechać, kiedy pliki się nie zapisują i wierzyć, że się odnajdą.. Bardzo proszę o trzymanie kciuków za moje plany jeszcze tegoroczne, bo wzamian będę miała dla Was mnóstwo fajnej wiedzy i wiecie tego czegoś co mnie nakręca..! Więc jutro ruszam do urzędu  z porzekonaniem, że świetnie wypełniłam wniosek 😉😉 Nie bójcie się wyzwań, nie odkładajcie niczego na później, bo będzie więcej czasu na wątpliwości, na znalezienie wymówek i mówienie, że czasu brak! Nikt za Was nie zrobi tego o czym marzycie, nikt nie da Wam poczucia, że jesteście spełnieni, to tylko Wasza robota.. Moja za to to zakładki, a dziś koszulo-sukienka czyli stylizacja: https://kosmetykasja-pasja-moda.blogspot.com/p/blog-page_20.html Mam też serniczek przepyszny, ale w mojej wersji jak to u mnie, za przepis dziękuję Wioli i zapewniam, że warto spróbować, bo u mnie już znika.. https://kosmetykasja-pasja-moda.blogspot.com/p/blog-page_29.html  I mimo tego zabiegania, tego ile się dziś działo, moje małe już niemałe cudo, powiedziało mi, że to był świetny dzień, bo gołąbki były pyszne i rowerem pojeździłyśmy.. Można mieć podzielną uwagę, można! A na koniec przedstawie Wam nowe pojęcie grobbing czyli cmentarny lans, ale szczegóły tego zjawiska już niebawem.. Jutro kolejna stylizacja z fajnymi ubraniami z butiku MaDo, który będzie ze mną współpracował na stałe, z czego się niezmiernie cieszę. Stylizacje pokażę, a co jeszcze kto to wie, przecież życie to jedna wielka plastelina, nigdy nie wiesz co ulepi dzień 😊💙💜

Komentarze

Anonimowy pisze…
Ciekawy artykuł. Pozdrawiam
Dziękuję, pozdrawiam 😊

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)