To nie ma sensu, czyli włosy żyją swoim życiem, a kreska sama idzie gdzie chce :)

Czyż nie wyglądam w pierwszej chwili jak na jakimś molo 😀😉 A to tylko nasz balkon przed firmą, nocą.. Jednak ma swoje uroki i wieczór, a robiąc zdjęcie można się bardzo śmiać, jak kolega swoje zdanie głośno wyraża 😊 Pozdrawiam Nikolę i Grzegorza 💓 Wam dziś będę znów przekazywać trochę energii, bo moja wróciła, oczywiście dzięki treningowi pole dance! Wiem, że jestem w tej dziedzinie bardzo monotematyczna, ale ja znalazłam swój ulubiony sport, który dźwiga mnie spod kocyka, daje kopa jak już rzeczywistość mnie przerasta.. Dlatego uważam, że każdy powinien takową dziedzinę znaleźć, dla zdrowia, dla korzystania z życia, bo jak Kaśka mawia:
Bardzo się pod tym podpisuję, bo mimo, że nie mam często chwili wolnej żeby po prostu poczytać książkę, bo poumawiana jestem z księgową, z urzędami, a bigos jeszcze mam ugotować.. A i siostra wciąż mnie goni na zrobienie badań, że aż mi wstyd, że nie ogarniam tego, to mimo wszystko wolę cisnąć niż przeleżeć całą jesień i narzekać.. Bo jak mawia moja Monia "to nie ma sensu" i o tym pamiętajcie, dajemy sobie luz dzień dwa na tak zwane "zrzędzenie i marudzenie", a w pozostałe ciśniemy żeby to "krótutkie życie" miało sens! Ja dziś oszukałam przeznaczenie, dosłownie kilka aut przede mną, bardzo blisko domu, na ulicę wybiegł łoś wprost komuś pod koła.. Dwa auta uszkodzone, mam nadzieję, że nikomu się nic nie stało.. I wiecie, że Ci ludzie dziś mieli inne plany, że taki niefortunny wypadek przewraca codzienność na jakiś czas.. Doceńmy każdą minutę, doceńmy to co mamy i uśmiechajmy się więcej do siebie, bo od tego się wszystko zaczyna, od Twojego odbicia rano.. Może rzeczywiście nie powinniśmy się widzieć przed makijażem, ale weź tu kreskę zrób po omacku 😉 A swoją drogą to nie wiem co dziś było w powietrzu, ale moje włosy żyły swoim życie, wyjątkowo bujnym, a wyżej wspomniana kreska zeszła sama z oka i gdzieś poszła 😀😀 Ps. ja jutro idę na badania, słowo Kaśki, a jak u Was sytuacja w tym temacie, może chociaż podstawową morfologię co?? Namawiam 💓

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)