Nikt mi nie powiedział :)


Nie powiedział mi nikt, że to dwu i pół kilowe maleństwo urośnie w jedną chwilę, ani, że to trzykilowe  nagle mnie przerośnie.. Nie uprzedzał nikt, że nagle zaczną mówić do Ciebie "wiesz w tym wieku..." 😊 Nie trzeba patrzeć na siwe włosy, na kurze łapki, ani bronić się przed żartami o wieku, wystarczy usłyszeć od tej blondyny "co Ty mama taka smutna, Ty się wyluzuj" 😊 Nie wiedzieć kiedy zostają zauważone Twoje nawyki, Twoje kubki ulubione i nastrój zły, a niby się bawi lalkami i tańczy.. Macierzyństwo zarówno jak i tacierzyństwo to rzeczywiście jest niebywale ciekawa przygoda, nie masz pojęcia co będzie za kolejne pięć minut. No chyba, że słodko śpi 😉 Ale powiem Wam, że z dumą słucham, że ta blondi to moja miniaturka i mowa oczywiście o szaleństwie.. Mamy te same pasje, głośna muzyka i taniec, poczucie humoru i obie przywiązujemy sporą uwagę do wyglądu i to nie tylko swojego.. Genów nie oszukasz, nie ma opcji! Daleko mi do matki polki, oj bardzo daleko nawet, z resztą nie raz o tym mówiłam. Nie mniej moim dziewczynom i mi naprawdę odpowiada taki układ i chyba o to w tym wszystkim chodzi. Także nie zamartwiajmy się może tymi wszystkimi idealnymi mamami, tylko się skupmy na swoim życiu, bo za chwilę te dzieciory dorosłe będą 😉 Także apel do wszystkich mam, które mają maleństwa i nie śpią, ja też kilka chwil temu byłam dwupakiem, nawet dwa razy, a tu zobaczcie, dziewczyny zaczynają mnie uczyć powoli😊  Ja dostałam dziś w prezencie dzień z niebieskimi oczami i nawet nie kazała mi makijażu nakładać, żebym była ładniejsza 😉😉 Złośliwe to po mamusi! Szkolenie moje z podstaw stylizacji zostało na prośbę klientek przełożone, ale jak się odbędzie to opowiem.. Dla mamusiek wszystkich i tatusiów pocieszenie jest takie, że jeszcze wiele tego przed nami czego nam nikt nie powiedział 😉 A dla tych wolnych ptaków, to wszystko przed Wami, bo Wam też jeszcze wiele nie powiedziano 😊💚 Do jutra, a jutro co będzie, tego nikt nie wie.. 💜💛

Komentarze

Wiolka pisze…
Szczęśliwi rodzice to szczęśliwe dzieci. Razem z mężem daliśmy odpocząć naszym dzieciom od siebie i co? Dzwonią kilka razy dziennie 😊😊
I tak będzie zawsze, nawet jak te dzieci będą stare 😉
Kasia K. pisze…
A moja Córunia (zaledwie 22 lata...) im starsza, tym bardziej: podobna do Tatusia tylko siusia jaj Mamusia 😉. Ale na szczęście Jest MOJA😀😀😀💛💛💛
Aż trudno uwierzyć pani Kasiu, że tak ona dorosła już, ale bez dwóch zdań piękna po mamie😍 Bardzo mi przypomina Annę Dymną w młodości..
Kasia K. pisze…
Dziękuję😀. Na szczęście wzięła co najlepsze. To "lepszy midel"😄😄😄
Koniecznie proszę pozdrowić swoje maleństwo 😊
Monika B. pisze…
To fakt dzieciaki rosną jak na drożdżach😉ja niedawno byłam dwupakiem a tu już moja kruszynka 6 tyg.ma 😁 a starsza 10 lat😉 trzeba cieszyć się każda chwilą razem 😘

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)