Gwarancją sukcesu jest nieustanny rozwój, więc działamy :)

Witam i chwalę się moją "maleńką" Długonogą modelką 😊 Przy takim ciężkim poniedziałku cieszy oko taki widok. Nie mniej narzekać ja tu nie zamierzam.. Przeczytałam dziś gdzieś, że "gwarancja sukcesu jest nieustanny rozwój" i zamierzam taki sukces osiągnąć.. Sukces to naturalnie pojęcie względne dlatego ustalcie co jest waszym sukcesem i do przodu, bo stojąc w miejscu się cofamy! Ja mam wrażenie, że przez ten rok rozwijam się w takim tempie jak niemowlę w pierwszym roku życia. To oczywiście cieszy, ale wiąże się z wieloma wyzwaniami, które często przerastają. A z drugiej strony skoro los Ci daje szansę, to nie masz wyboru i ją po prostu wykorzystujesz. Jeszcze dwa tygodnie temu nie planowałam kilkudniowego szkolenia w Krakowie, a już w niedzielę na takowe wyruszam. Szlifować będę wciąż wizaż i stylizacje, a szkoła mi obiecuje, że " Całkowicie zmienisz sposób w jaki postrzegasz siebie i innych!" Oczywiście trzymam ich za słowo, a Wam na bieżąco będę opowiadała co mi to dało, a Krakowianką kilka dni też mogę pobyć, bo miasto lubię bardzo.. Nie znasz dnia i godziny, musisz tylko być otwarty/a na to co Ci stanie na drodze.. W związku z tym wszystkim co ostatnio ogarniam jestem nieziemsko roztargniona i powiem Wam, że to jest irytujący stan 😊 Dziś dla przykładu zajęłam miejsce parkingowe i to nogami nie autem 😉 Czekając na kogoś, szukając w między czasie noclegu w necie, nie zauważyłam, że stoję jak hrabina na jedynym wolnym miejscu parkingowym. Wiecie auta jeżdżą, zatrzymują się, a ja nie podnoszę wzroku, zajęta swoim.. Nagle słyszę głos z auta, które stało dłuższą chwilę przede mną " pani Kasiu czy ja mogę zaparkować tutaj"? Przemiła klientka nie miała śmiałości zatrąbić z impetem, tylko wysiadła grzecznie z auta 😊 Ale takie gesty też są miłe w tym pędzie.. Przy poniedziałku mam dla Was na rozruszanie genialnego dzieciaka z moją ulubioną piosenką i życzę żeby ten tydzień był jak obiecują wiosenny 💚 Ps. gdyby ktoś w niedzielę się wybierał do Krakowa jestem na liście chętnych 😉


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)