Zakochana po filmie, kozaczki niebiałe i promowanie chełmskich firm!

Widziałam ostatnio kilka dobrych opinii na temat pewnego polskiego filmu i musiałam go zobaczyć! Co Wam powiem, jeśli jeszcze nie widzieliście, to po prostu musicie zobaczyć! GENIALNY! Nie umiem opisać ile mi daje wyjście z kina z tym czymś.. Nie umiem Wam napisać nic więcej, poza "CICHA NOC" !!!!!! Ja wiem, że Listy do M i komercja na topie, ale obiecajcie, że nie pominiecie tej pozycji, bo to naprawdę ważny przekaz! Zakochałam się oczywiście w Pawle Nowiszu, który genialnie zagrał dziadka alkoholika!! A tekst jak siedzi w luksusowym aucie wnuka, pije i mówi "no co ja też raz chce mieć fajne święta", bezcenne 😉 Nic więcej nie zdradzę, a jak widzieliście to czekam na Wasze opinie! O stylizacji chwilkę tutaj http://kosmetykasja-pasja-moda.blogspot.com/p/blog-page_20.html Będzie jeszcze zupka z dyni, bo jak zjadłam z Imbryku to wiedziałam, że będę gotowała pierwszy raz! Z szyneczką parmeńską bajka http://kosmetykasja-pasja-moda.blogspot.com/p/blog-page_29.html Na koniec pochwalę pewną chełmską firmę, z resztą nie pierwszy raz! To jak pewien pan Marek, którego na oczy nie widziałam, wczoraj ze mną rozmawiał, zasługuje na złoty medal 😉 Mi się wydawało, że ja zrobiłam postęp w kwestii motoryzacji, ale jak wczoraj ubezpieczałam auto, uznałam, że jestem nadal laikiem na skali osi wciąż minus 😉 Jak się domyślacie pan miał mnóstwo technicznych pytań, a ja mnóstwo szukania przez oczy mózgu, bo mówił po chińsku.. Słuchajcie z jaką cierpliwością, ba nawet tłumaczeniem, że ja tego nie muszę wiedzieć, szok! Firma ubezpieczeniowa Iwony Szłapak, najlepsza! Nie wnikam już w szczegóły, pod każdym względem i tutaj skorzystać może cały kraj! Aż serce rośnie, że można wszędzie mieć świetny biznes, który ludziom pomaga 💙 Jutro nagrywanie audycji, praca a wieczorem nanaanna pole dance! Kochani co tam kolega gips, wszystko złe się kiedyś kończy, trzeba być dobrej myśli! Dobra moja jest tez taka, że jutro tu zajrzycie, bo przecież nikt z nas nie wie co tu czeka 😉😍

Komentarze

Iwona Szłapak pisze…
Kasia, bardzo, bardzo dziękujemy. Bardzo się staramy, dokładnie tak jak Ty i Wasz cały Zespół.
Iwonka gratuluję bardzo takiego zespołu i traktowania anonimowej blondynki jak klientki roku 😊 To ogromny dukces,ale znajac Ciebie wcale mnie to nie dziwi 💪

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)