Stylizacje, kreacje, zabiegi, inwestycje czyli s艂owa pokrewne 馃檪

"Taniec pobudza nie tylko zmys艂y, lecz tak偶e nasz m贸zg, kt贸ry pod wp艂ywem ruchu wytwarza endorfiny. Taniec nie tylko daje szcz臋艣cie i rado艣膰, lecz tak偶e pomaga w odchudzaniu i akceptacji w艂asnego cia艂a|" Nic doda膰 nic uj膮c, ja po poprzedniej nocy mog臋 to tylko potwierdzi膰! My艣l臋, 偶e niekt贸re cz臋艣ci cia艂a my艣l臋 nawet, 偶e mo偶na go przedawkowa膰 i taki stan my艣lenia maj膮 zapewne w艂a艣nie moje st贸pki 馃槈 Buty wygodne, ale na takie szale艅stwa to chyba jednak sportowe najbezpieczniej zak艂ada膰.. Poobserwowa艂am troszk臋 stylizacji wczoraj i powiem Wam, 偶e by艂o na co popatrze膰, od bardzo odwa偶nych, po te z tym czym艣, tutaj moje siostry si臋 mieszcz膮, a偶 po te zachowawcze czyli 60 procent sali 馃槈 Nie mniej nie wa偶ne w czym, ale ludzie bawili si臋 艣wietnie!
Nasza ekipa tak liczna bawi艂a si臋 jak zawsze wy艣mienicie! A dla wtajemniczonych tekst wieczoru "marchewka jest najlepsza" 馃榾 Mam dzi艣 w ko艅cu dla Was stylizacj臋 nie tylko moj膮, ale mojej siostry m艂odszej, kt贸ra ju偶 od dawna bez mojej pomocy sama dobiera sobie 艣wietne kreacje, my艣l臋, 偶e jest r贸wnie偶 potwierdzeniem, 偶e warto 膰wiczy膰 i dba膰 o swoje cia艂o :http://kosmetykasja-pasja-moda.blogspot.com/p/blog-page_20.html Wielkimi krokami zbli偶amy si臋 do kolejnej wielkiej imprezy, kt贸ra mnie osobi艣cie kojarzy si臋 g艂贸wnie z prac膮, czyli
Sylwester! Skoro jednak tak膮 mam prac臋, to poza upi臋kszeniem typu makija偶 i dobraniem kreacji, mo偶e pomy艣limy te偶 o doprowadzeniu ca艂o艣ci do 艣wietnego wygl膮du! Bo to w艂a艣nie najlepszy moment na robienie sobie z艂uszcza艅, mezoterapii, oczyszcza艅 i wszelkich zabieg贸w, kt贸re potrzebuj膮 czasu na wygojenie i regeneracj臋. Pami臋tajcie, 偶e naj艂adniejszym makija偶em zawsze b臋dzie pi臋kna cera.. Mam dzi艣 dla Was krem, w kt贸rym si臋 zakocha艂am i nie pami臋tam czy jakikolwiek inny dawa艂 mi takie poczucie po na艂o偶eniu, bo przecie偶 nie tylko zabiegi, ale i piel臋gnacja domowa s膮 bardzo wa偶na! http://kosmetykasja-pasja-moda.blogspot.com/p/musisz-tu-miec.html  Wraz z ko艅cem roku zmienia si臋 nam data pewna, a co za tym idzie trzeba w siebie inwestowa膰, ja coraz bli偶ej czterdziestki, wi臋c wol臋 wyda膰 na krem ni偶 na 艣wietn膮 torebk臋, bo to jest solidna inwestycja, pomy艣l o tym, pomy艣l o sobie! 馃挀

Komentarze

Aga pisze…
Grunt ze zabawa udana:) a wygl膮da艂yscie jak zwykle megaaa :)
Dzi臋kuj臋 Aga 馃槝 to fakt, 偶e my ka偶d膮 imprez臋 rozkrecimy, gen贸w nie oszukasz 馃檪
Aga pisze…
No c贸偶 偶ycie:)
Cudowne 偶ycie takie geny po obu stronach mie膰, jak si臋 wytanczyl z Mioronem rewelacja馃檪
Anonimowy pisze…
...rycerzem jestem ja, a Ty kr贸low膮 nocy... ��
馃槝馃槝馃槝馃槝 tak rycerz i krolowa spe艂nieni tej nocy 馃槝 obys to Ty pisa艂 Niebieskooki 馃檪 musicie to z Marjankiem mi za艣piewa zn贸w!
Wytanczylam oczywi艣cie mia艂o by膰 馃檪
Aga pisze…
I bardzo dobrze takie geny musz膮 by膰 w rodzinie:) i grunt to zabawa bo inaczej po co i艣膰..:)

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a g艂owa swoje :)

"Ka偶da brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszk臋 r贸偶ni膮c膮 si臋 metryk膮 pozdrawiaj膮 :)