Kobieta ucieleśnieniem kontrowersji, siłownia z pięciolatką i upiększanie imprezowe..

Dziś taka śliczna osóbka towarzyszyła mi na treningu! To dowód dla tych, które mówią, że nie ćwiczą bo dzieci, a Ninka nie chciała wyjść, tak się jej spodobało! Jak się dobrze wpatrzycie w zdjęcie to moją trenerkę twardzielkę śliczną dojrzycie..💪 Tylko jej nie mówcie, bo nie spytałam o zgodę 😉 Dziś mi wymyśliła taki trening, że boli mnie jeszcze wiele mięśni.. Ale wiecie co już tęsknie i żałuję, że dopiero za tydzień będę ćwiczyła.. Mimo, że mi mówi "jeszcze tylko trzydzieści, nie odpuszczę Ci", a ja miałam nadzieję, że jednak tak.. Mimo, że naprawdę ciśnie, to uzależnia od siebie!! Myślę już czy nie udałoby mi się chodzić trzy razy w tygodniu 😉 Zanim nie wrócę do pole dance, za którym bardzo tęsknie! Nikt mi nie rzucił żadnego tematu radiowego, są dwie opcje albo jesteście tak zapracowane i zajęte przy listopadzie, albo mnie nie czytacie, a trzecie to wniosek za razem, że ja nigdy nie nawiążę z Wami kontaktu 😔 No cóż będę miała wkrótce więcej czasu, więc wezmę i przemyślę to! Póki co chciałam Wam przypomnieć, że to jest najlepszy czas na zabiegi silniejsze, na to by poczuć się pięknie na Andrzejki czy też Sylwestra! Można zaplanować sobie dwa czy trzy silniejsze zabiegi, żeby efekty były lepsze, ja niebawem powtórzę sobie zabieg mezoterapii z kwasem hialuronowym.. W tym roku bawię się w swoje imieniny z genialną ekipą ogromną, więc trzeba zadbać o super look! Jeśli nie masz dziś powodu do o zadbania siebie, sięgnij myślami w przód, zaplanuj, bo nie da się pewnych zabiegów zrobić w dniu imprezy.. A o tym, że dbać powinnyśmy o siebie okrągły rok nie wspomnę 😉  A na koniec mam coś dla Was do przemyślenia, bo Niebieskooki mi to przesłał, z klasą się zachowałam i nie strzeliłam focha! 😁http://joemonster.org/art/41290/Dziewczyny_sa_ucielesnieniem_kontrowersji._Nie_wierzysz_Oto_16_dowodow
A jutro Wam opowiem gdzie to mnie znowu niesie w świat i po co, więc zajrzyjcie koniecznie 💛

Komentarze

Unknown pisze…
A może oprawa oka - rzęsy, brwi itp? :) Twardzielka <3
Aga pisze…
Ja myślałam o kosmetykach używanych w dniu codziennym przed po i do makijażu ale nie wychylalam się napisać pierwsza...
Kochana dla Ciebie to nawet oprawa obrazu będzie😁 💙
Pisz śmiało, dziękuję!
Aga pisze…
A tak szczerze powiem że macie bardzo trudne zadanie z tymi tematami...i podziwiam za takie fajne tematy do tej pory:)
Dziękuję Aga, ja wiem jedno gdyby nie Paula i moja współpraca z nia, nie było by zctego nic.. Niebawem robimy na żywo wykład.. Ale my się lubimy więc tak samo jak w radio, pogadamy sobie 🙂
Aga pisze…
I tak trzymać trzymam kciuki!!!
Wiolka pisze…
Może jakiś post o trendach andrzejkowych byś nam napisała. Jakieś foto kreacji bo pomysłu brak.
W następnym tygodniu zrobi się🙂
Unknown pisze…
Może być nawet i oprawa artystyczna :p :) Wracaj szybko i bezpiecznie ;) :*

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)