Kiecka na panelach, zmiany spore i podziękowania za to, że jesteście!

Wracam po całym dniu do domu i myślę, a wskoczę sobie w kreację wieczorową i polatam po panelach 😀😀😀 Trochę to tak wygląda wiecie, ale związane jest to z obiecaną stylizacją andrzejkową, sylwestrową czy jak kto woli.. Cóż w całej mojej zabawie z modą i stylizacją mam jedną zasadę, jeśli nie idziesz na zabawę przebieraną, to po prostu pokaż w stylizacji jak najwięcej siebie! Dlatego rockowy styl ze mnie aż kipi zobaczcie dlaczego taki krój sukienki warto wybrać :http://kosmetykasja-pasja-moda.blogspot.com/p/blog-page_20.html Cóż poza tym, otóż dostałam piękny komplement, że nawet jedną ręką świetnie robię masaż twarzy, a to znaczy bardzo dużo dla mnie.. Znów poczułam się jak ryba w wodzie, cały dzień w gabinecie ukochanym!  Dziś nastąpił również przełom mały w kwestii bloga mojego, którego trochę chowałam, nie pewna wciąż, że wart jest czegokolwiek.. Cóż czy mam pewność, że robię coś dobrze, nie wiem.. Poznałam jednak młodą, śliczną osóbkę, współautorkę Styl-uroda.fm.. Zmienia w moim podejściu do mediów wiele, uczy wiele i stworzyła mój funpage! Była to też Wasza prośba, więc stało się! https://www.facebook.com/kosmetykasja-pasjamodablogspotcom-1662438217160238/?hc_ref=ARQEKOU-khxMpYa5cBji7IZqJgHHNrqFLIwonxxAi_TV6UQCCZ_cNUKpLqEmGOKEd9I&fref=nf Zaufać trzeba młodym ludziom i robić swoje, takie jest dzisiejsze motto, a i anioły, które Wam los podsyła nie zawsze maja skrzydła, więc wiecie oczy szeroko!! Jak mi dziś anioł napisał "Bóg wie, kiedy drogi pokrewnych dusz złączyć".. Dziękuję Wam za to, że jesteście, tak po prostu 💙

Komentarze

Kasia Goś pisze…
To ja dziękuję za bloga i prozaiczną prawdę z niego płynąca. Niech nas Pani nadal motywuje, inspiruje, bawi i wzrusza :-)
Jej piękne słowa💙 dziękuje!
Aga pisze…
Sukienka ekstra ;) a zobaczenie rozwoju bloga o fb sprawiło uśmiech na twarzy:)
Monika B. pisze…
To ja dziękuję 😘 i zawsze będę wierną fanką 😉
Wiolka pisze…
I pomyśleć, że miałaś kiedts kryzysy żeby to rzucić. Brawo. Gratuluję kolejnego kroku!!! Cieszę się że spotkałaś ludzi, którzy w Ciebie wierzą Kasiu.
Mam ich Wiolu od początku!! TY wiesz doskonale o tym 🙂 a teraz młodzież uczy mnie mediów, ale bez Was nie byloby mnie tutaj!
Wiolka pisze…
Brawo czekam na kolejne posty. Może troszkę więcej stylizacji, taka moja mała sugestia ☺☺
Obiecuje Wiolu!!! 🙂🙂

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)