W koronie czy bez i co z kim zatańczę, po torcik ekspres!


Hmmm w koronie czy bez 😉 Kochani wiadomo, że bez, ale moja Długonoga prosiła żebym wstawiła to zdjęcie w koronie, bo to jej pomysł! Ponieważ kupiła mi dziś najpiękniejszy bukiet róż nie umiem jej odmówić! Stylizacja nie nowa, ale dowód na to, że ulubiona! Za fryzurę, która była kompromisem dziękuję znów Bartkowi, On proponował loki, ja proste, jest dobrze 💋 Swoją drogą nie wiem jak ja sobie poradzę jak On wyjedzie na tygodniowe szkolenie 😊 Naprawdę nie wiem czym sobie zasłużyłam na tulu kapitalnych ludzi wokół!  Wiem natomiast, że to miłe uczucie czasem się wystroić tak.. Zaszalałam dziś z makijażem taki metaliczny, że chyba będę jak odblask działała, ale dobrze mi z tym! Jak szaleć to szaleć! Mam obiecany przepis na torcik, który jak się okazało smakował, a robi się go chwilę!http://kosmetykasja-pasja-moda.blogspot.com/p/blog-page_29.html
A całą resztę opowiem jutro kochani, bo dziwnie już na mnie patrzą, że piszę zamiast wychodzić! Zatańczę dla Was fokstrota z Marjanem kuzynem ukochanym, z Dareczkiem dwa na jeden, kolejny ukochany. Z Grzegorzem ulubiona Konga, a reszta nocy Niebieskooki i free style 😊😊😊😊 Cudownej Nocy! 💙

Komentarze

Unknown pisze…
Baw się dobrze! Ślicznie wyglądasz :) podbijaj parkiet Krolowo <3
Monika B. pisze…
Udanej zabawy😘 potańcz za mnie 😀
Iwona pisze…
Kasiu, udanej zabawy! Wyszalej się!
W moronic czy bez i tak ślicznie.
Wiolka pisze…
Śliczna jak zawsze. Udanego wieczoru.
Dziękuję, potanczone 😘

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)