Kolory na kopytkach i lekarstwa na jesień 🙂

No i kolejne zastosowanie mojej łapki śmiesznej 😉 Rozbawiła mnie ona dziś bardzo, przy okazji szukania sposobu na utrzymanie w czystości bandaża.. Siłą rzeczy przecież ciągle czegoś dotknę i niestety szybko białe staje się niebiałe.. Cóż pomyślałam, że przydałyby się kolorowe bandaże.. Nigdy się nie interesowałam czy istnieją, więc wiadomo wyszukiwarka internetowa i do przodu.. Słuchajcie pierwsze wyskoczyły czarne bandaże, myślę sobie rewelacja, nawet do wieczorowej kiecki będzie! Mały szczegół dopisany był drobnym druczkiem " sprawdza się na wszystkie racice i kopyta" 😉😉 No co się uśmiałam sama z siebie to moje! Są oczywiście i ludzkie, ale nie w naszym mieście, będzie trzeba zamówić z kraju.. Ile to informacji zdobędę dzięki tej "ronsi" 😊 I co nie prawda, że nie wszystko jest po coś! A wracając do jesieni i jak ją zignorować, to mi pomaga pieczenie, chociaż jak widzicie, ostatnio rzadko używam miksera.. To za sprawą dietki, bałam się, że ulegnę pokusie.. Wiecie jakie to uczucie jak jedziecie samotnie autem nocą i nagle nie wiadomo dlaczego macie wrażenie, że ktoś siedzi z tyłu.. Ja wiem i podobnie jest z myślą, że złamie moją silną wolę jakieś pyszne ciacho.. Nie mniej dziś zrobiłam piernik, który czeka na pieczenie do świąt, wiec można to ująć "i wilk syty i owca cała"  Oczywiście kolejnym lekarstwem na jesień jest wizyta w super salonie kosmetycznym, ja wiem to próżne, ale cudowne, tyle Wam powiem 😉 Na pożegnanie mam pytanko małe, do mojej audycji radiowej.. To jedna z Was jest autorką tytułu audycji, więc może chciałybyście rzucić jakiś temat na kolejny program.. Nagrodą będzie zestaw kosmetyków.. Zachęcam do aktywności!! Jutro nowy dzień, nowe wyzwania, życzę Wam cudownego, z pomysłami i chęciami 💙

Komentarze

Wiolka pisze…
Dzielny pacjent 😃😃
Ninka mnie obkleja 🙂🙂🙂 ale w sumie dzielny 🙂

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)