Przygoda życia z trzema wspaniałymi, powroty aktualizcja systemu

Jak pisałam tak się wybrałam na wycieczkę, która zupełnie niespodziewanie okazała się przygodą życia 😉 Pojechałam do raju, którym okazała się być Czarnogóra, ale wracać mi los kazał przez czyściec!!!😊 Ale po kolei!! Po pierwsze kolejnym dowodem, że można wszystko z ręką w gipsie jest to, że można podróżować i to daleko.. Po drugie przekonałam się, że nie od nas wszystko zależy.. Nocą z czwartku na piątek rozpoczęłam podróż z cudownymi kobitkami, każda z nas czterech żyje w innym świcie, ale jak się spotykamy robi się nasz jeden.. Rozumiemy się bez słów, gadamy do rana, śpiewamy, tańczymy i płaczemy! Nie zapomnę tego wyjazdu z wielu powodów, największym są nasze rozmowy i to jak nam  los dał pstryczka w nos.. Otóż w Chorwacji w drodze powrotnej nadszedł orkan, który spowodował, że musieliśmy zatrzymać się tam na dwie noce, bez planu, z jedną wielką niewiadomą kiedy wrócimy.. Miejscowość Kalobarg niestety nie obfitowała w miejsca noclegowe, bo tam nie sezon przecież.. Ile ludzie dali nam dobra, to szok, czuliśmy się jak uczestnicy Azja Ekspres😀Jednak śmieję się dziś, ale ostatnie dwa dni przepełnione były lękiem,  tęsknotą, bo jak żyję parę late, to takiego czegoś nie widziałam, morze szalało, a wiatr mnie przewracał na ulicy.. Czy mam dość podróży, absolutnie!! Wręcz przeciwnie, przekonałam się ile jest ważne smęcenie dzień wcześniej o plamie na kurtce, czy też marudzenie na każdy inny temat.. Znikają plany, znikają przyziemne problemy.. Cieszę  się, że były blisko moje dziewczyny, które wsparły bardzo mocno!! O wsparciu z Polski nawet nie wspomnę, cały salon, ukochane siostry i Niebieskoocy, to dla mnie naprawdę zaskoczenie.. Wszystko w życiu jest po coś, ja wiem po co była ta wycieczka! Generalnie zaktualizowałam swój system i już wszystko inaczej wygląda po tym tygodniowym urlopie Czarnogóra plus Chorwacja z orkanem gratis 😉 Było też przezabawnie, był salon spa w autokarze, była pierwsza pomoc, śmiechu masa i płacz, jak to babki.. Świetne babki! Szukajcie takich, bo to towar niszowy 😊 Dla Was dużo zdjęć w zakładce i poniżej, które opiszę, a Was przepraszam za nagłe tygodniowe zniknięcie! Jutro radio, praca, wykład z Paulą na kongresie dla kobiet i wszystko Wam to opowiem! http://kosmetykasja-pasja-moda.blogspot.com/p/zdjeca.html

Ania, Monia, KAsia, Aga team niezastąpiony
Kongres i najfjniejsze dziewczyny z Poland

Czesanie w wannie, a co 😊

Spa w autobusie czyli oczki się regenerują 😊

A to mój wyjazdowy fotograf Andzia 💗

I cztery my

W Kotorze pięknie

Komentarze

Monika B. pisze…
Nom wkońcu jesteś, już się martwiłam i tęskniłam 😘 cieszę się że mimo trudności szczęśliwie wróciłaś 😉 zdjęcia super 👌 pozdrawiam ☺️
Też się cieszę Monia, Kamionka nieweiele odbiega od Czarnogóry 🙂🙂 pozdrawiam ciepło i jestem tu juz regularnie😘
Wiolka pisze…
Widzę że wyjazd się udał. Podróże uczą?

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)