Misiu, nie wiadomo co da kolejna minuta, profilaktyka !

Czasem tak w życiu bywa, że trzeba się wspinać i wspinać, mimo różnych przeciwności losu.. Czy to duże czy małe sprawy, należy wchodzić pod górę :) Ja dziś byłam taka dumna z siebie, że przekonałam Kaśkę, żeby poszła biegać.. No, ale oczywiście u mnie nie może być tak po prostu.. Włączyłam muzykę, biegnę i układam plan drogi, odrzuciłam swoje dzikie łąki, bo tak błocko pewnie, że po plecach chlapie.. Więc biegnę w kierunku trasy Lublin- Chełm, widzę jakoś bardzo dużo karetek i jeden wielki korek. Szybko się domyśliłam, że ruch zatrzymany, bo wszystkie auta zaczęły skręcać w moją drogę i zrobiła się autostrada.. Naturalnie kierowcy nie czuli potrzeby zwolnienia na mój widok, a to jednokierunkowa droga, więc uwierzcie, że naprawdę nie było miło.. Niestety musiałam wracać tą samą drogą, a w trakcie się dowiedziałam, że w wypadku zginęły dwie osoby.. Odechciało mi się wszystkiego.. Po całych dwóch kilometrach wróciłam do domu, całą drogę się zastanawiałam dlaczego wciąż tyle osbó ginie na naszych drogach..Przeraża mnie to, bo przecież wszyscy każdego dnia korzystamy z tego środka komunikacji.. Pomyślcie czasem o zdjęciu nogi z gazu, bo ta jedna chwila zmienia życie wielu osób!!!! Ja naturalnie jak ten niedźwiadek po upadku na dupkę, zawsze będę wstawać i wam radzę!! Nie mniej pokonałam dziś lenia i mam nadzieję, że ktoś z was również :) Co prawda na kolację przyrządziłam placek po węgiersku i naturalnie zeżarłam :) To mi się rzadko zdarza, ale pokusa była silna :) Nic to każdemu się zdarza!! Zaczynamy kolejny tydzień, oby troszkę słońca było, nic więcej nie wymagam.. U  mnie to tydzień z badaniami profilaktycznymi!!! Może was zmotywuję jeśli macie zaległe, a może jakaś morfologia chociaż.. Pomyślcie już dziś co do realizacji w kolejnym tygodniu, a na pewno łatwiej będzie to osiągnąć.

Komentarze

Wiolka pisze…
Ja juz po badaniach, morfologia robiłam i ob miałam takie złe że musze niestety powtórzyć. Szkoda że nasza Kamionka słynna z powodu czyjejś tragedii.
To dowod na to, że badania należy robić! A ta trasa Ty wiecej nie biegaj! Tam juz kilka wypadkow bylo..
Wiolka pisze…
Nie bój się o mnie ja biegam tak że wszyscy mnie z daleka widzą
Żartuj żartuj wariatko :-)
Aga pisze…
Profilaktyka górą!!! Powiem że jak w tv usłyszałam o tym wypadku to aż ciary przeszły....a ja wybieram się do Centrum krwiodawstwa mam nadzieję że moich planów nic nie pokrzyzuje
Wiolka pisze…
Powodzenia Aga :)
Super Aga, trzymam kciuki :-)
Aga pisze…
Dziewczyny to nie pierwszy mój raz w CK ale że względu na leki musiała być przerwa ;)
Wiolka pisze…
Może i ja się kiedyś zdecyduję ??
Aga pisze…
Na pewno Wiola wystarczy tylko raz później idźie jak z płatka!)
Ela78 pisze…
Trzeba się badać i to często
Amanda K pisze…
badania profilaktyczne trzeba conajmniej raz w roku robić. Jesli cos jest nie tak, wiadomo do lekarza, ale jak się dostać do specjalisty skoro takie kolejki, poczytajcie http://radzsobie.pl/wizyta-u-specjalisty-bez-kolejek-czy-to-mozliwe/ jedynym dobrym rozwiązaniem jak dla mnie sa wizyty prywatne.

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)