Roześmiani szczęsliwi, a przy tym leniwi, polska niedziela i dodawanie urody :)

Koncertowo i przyjemnie było :) Kasia Nosowska jest genialna, cały koncert myślałam o tym, że wdzięczna jestem za taki swój gust muzyczny.. Może nie jestem na czasie, bo nie kręcą mnie oczy zielone, szalona, ale za to serce rośnie jak się takie dźwięki słyszy, jak wczoraj.. Oczywiście nie obyło się bez przygód, bo miałam takiego sąsiada na widowni, że brak słów.. Pan zaczął imprezę zdecydowanie wcześniej od nas i zapewne nie była to kawiarnia :) Już po pierwszym utworze krzyczał do Kasi, że ją kocha :) To szczegół, że przed tym spytał mnie jak ona się nazywa :) Generalnie był zaskoczony, bo sądził, że to Justyna :) Ja obawiałam się tego, że to właśnie tego pana biorą za mego towarzysza, bo często dzielił się ze mną swoimi przemyśleniami :) Powiem wam, że moja grzeczność i jego stan sprawiły, że wytrwaliśmy do końca :) Ba, nawet mi i Niebieskookiemu przybił piątkę na pożegnanie.. Nie mniej warto widzieć na żywo swoje ulubione zespoły, oni kapitalną atmosferę stworzyli i scenografia była świetna.. Jeśli trafi wam się okazja, to ja bardzo polecam.. Dla was dziś ich piękny utwór https://www.youtube.com/watch?v=neG61TsfweQ Co do niedzieli, to niestety nie udało mi się pojechać na wycieczkę rowerową, bo żagli nie miałam odpowiednich do tego wiatru :) Wybrałam spędzony czas z roześmianą rodzinką :) Ale dziś i wczoraj biegałam więc czuję się mniejszym leniem niż w deszczowy dzień.. Mam nadzieję, że wy troszkę świeżego powietrza łyknęliście, a jak nie to się nie dziwię przy tym wietrze!! Ja dziś dla was mam małą motywację do makijażu codziennego. Często powtarzam, że mi to zajmuje pięć minut, ale tak dokładnie jest! Nazywam tę czynność nakładaniem życia na twarz i sami zobaczycie, że tak właśnie jest :) Poważnie rzecz ujmując, to warto troszkę sobie dodać urody, a wszystko stanie się prostsze :) Uprzedzam również, że film może być widoczny tylko na komputerach http://kosmetykasja-pasja-moda.blogspot.com/p/blog-page.html Zdjęcie z koncertu zapomniałam dorzucić :)

Komentarze

Wiolka pisze…
Film na blogu to super pomysł. Koncert napewno był wspaniały. Kolacja była? Niebieskooki czytał post?
Aga pisze…
A ja filmiku nie mogę otworzyć.....:(Bardzo się cieszę, że koncert udany ;) u mnie sobota po pracy i niedziela w łóżku...
Aga juz powinien byc widoczny :-)
Zawsze czyta :-) kolcja była z małymi niebieskookimi :-)
Aga pisze…
Już jest super:) tylko taki cichy...:)
Moglam dac muzykę, bo jakbym zaczęła gadać, to trwal by pol godziny, znasz mnie :-) ale kiefys moze taki ze wskazowkami zrobię :-)
Basia pisze…
Pomysł z filmem super ��
Dziękuję Basia, Twoja opinia dla mnie szczegolnie ważna!

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)