Stylizacje, dawcy, druga twarz Laleczki :)


To już chyba jeden z ostatnich dni, kiedy można polatać tak lekko ubraną i bardzo nad tym ubolewam.. Niestety musimy i zimę przeżyć, a teraz kurtki puchowe modne, im grubsza tym lepsza! Tak jak obiecałam mam stylizację koleżanki, starałam się tak ułożyć zdjęcia, żeby można porównać różne opcje. Oczywiście zdjęcia mi się poustawiały jak chciały, taka jestem techniczna :) Sami popatrzcie, na efekty naszej pracy http://kosmetykasja-pasja-moda.blogspot.com/p/blog-page_20.html  Dziś obchodzimy Światowy Dzień Donacji i Transplantacji i wiecie, że ja jako krwiodawca i dawca szpiku dziś świętuję i bardzo i to bardzo apeluję żebyście jeszcze raz pomyśleli nad tym tematem!! Skoro na dziś mamy zdrowie, to może podzielmy się z tym, którzy nie mają tyle szczęścia co my.. Ja jeszcze muszę ogarnąć temat oddania narządów, bo wyczytałam właśnie, że spadła liczba dawców. Po obejrzeniu filmu "Jestem Bogiem" nie mam żadnej wątpliwości w tej kwestii.. Wiem, że jest jesień, że trudno znaleźć czasem siły by z łóżka wstać, ale paradoksalnie, to jest wielki dar, że o takich bzdurach możemy pomarudzić.. Tak tylko przypominam i może akurat, ktoś się kiedyś zdecyduje! Tyle w tym temacie.. Na koniec bardzo dziękuję Wioli, że chociaż dzięki niej mogę kogoś innego poubierać, wam przypominam, że chętnie dzielę się radą i pomocą! Zostawiam wam dziś  z wariatką, Laleczką Chuky, tak dla uśmiechu, jej druga natura :)

Komentarze

Aga pisze…
Stylizacje super takie z charakterem. ;) Po prostu rewelacyjne ! Ja z myślą że jeszcze posiedze w pracy troszkę....nawet odechciewa mi się wykonać ćwiczenia jakie kolwiek ;(
Dziękujemy, a ćwiczenia odłóż na dzień wolniejszy!!
Wiolka pisze…
Modelką nie jestem i nie będę ale fajnie było pousmiechać się do aparatu. Już wiem w czym pójdę jutro do pracy.
Cieszę się, ze się usmiechalas :-)
Wiolka pisze…
Oj było wesoło :)

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)