Magiczna liczba, uśmiech, czy ona, to ona, listopad wyczekiwany :)

No uśmiecham się do was najładniej jak umiem, za te magiczne sto czterdzieści  tysięcy wejść, które właśnie przekroczyliście.. Jakie to są osiągi dla  blogerów, to nie mam pojęcia, ale dla mnie samej, to ogromny sukces.. Przestałam wierzyć, że robi te wejścia Wiola, Aga, Basia, Monika i Niebieskooki :) Ale i tak was szczególnie pozdrawiam za wsparcie, komentarze i podtrzymywanie na duchu, gdy wątpię :) Tak między nami, to może tym, którzy wchodzą tu z czystej ciekawości czasem, a nie czytają, nie mówcie, że ja marudera bywam i wątpię w samą siebie często :) Nie da się ukryć, że widząc dziś statystyki byłam naprawdę zadowolona.. Hmmm a może to seans czterogodzinny z moją klientką, a może to słowa innej klientki " z pani jest śliczna dziewczyna" :))) Tak czy inaczej wracam do domu przed dwudziestą pierwszą z pracy i mam siły na uśmiech, wam życzę takich dni wiele!!!  Naprawdę dziękuję, że macie chęci tutaj zajrzeć, a nigdy nie wiecie, co zastaniecie :) Dziś mam dla pań produkt pewien, na który długo mnie moja przedstawicielka namawiała, a nie jest łatwo ze mną :) Po pierwsze dlatego, że nie te lata, kiedy wciskano mi wszystko, a po drugie nie byłam przekonana do samego produktu, bez względu na markę..Jednak kupiłam bo w promocji z moimi innymi ulubionymi był i stosuję każdego dnia http://kosmetykasja-pasja-moda.blogspot.com/p/musisz-tu-miec.html  Po za tym, mogę wam powiedzieć, że czekam już na kolejny miesiąc, bo października nie mogłam ogarnąć,  nic, a nic.. Jak nigdy czekam na listopad.. A jakby co, to ja dziś bez treningu i mam to gdzieś, bo przede mną jeszcze ich wiele :) Można odpuścić i to jest ten dzień.. Dziś dostałam genialna odpowiedź na problemy z myszami, łowny kot!!! Ja mojego (nie)łownego kota Lucyny ostatnio nie poznałam. Pomijam, że bez pytania dorosłych przeniosła się do sąsiadów, to jeszcze zrobiła się kwadratowa, aż musiałam pytać mamy czy ona, to ona.. Paradoksalnie tak się właśnie w tym naszym świecie ostatnio dzieje, z dobrobytu się nie chce nic :)

Komentarze

Wiolka pisze…
A nawet jak to nasza zasługa to warto pisać prawda?? Wynik jak dla mnie świetny. Nasza myszka taka sprytna że z pułapki kiełbasę zjadła a pułapka ani drgnela :) :)
Wiolka pisze…
Nie umiem niestety używać bronzera. Mam jeden w kosmetyczce i nie wiem jak go używać żeby nie było maski :)
Warto!!!!!! O tych obrzydlistwach ani słowa więcej :-)
Tak jak ja na filmie, pedzel z nadmiaru trzeba oczyścić szybkim ruchem i na całą twarz, to dla koloru.
Aga pisze…
Pewnie Wiola że warto zgadzam się w 100% . Ja tam wieczór przemiło spędziłam ...nieoczekiwany nalot koleżanki w pracy i wyciągnięcie ma małą kawkę wieczór wspaniały taki babski ..a takie też muszą być! ;) Kasia mam nadzieję że tych wejść będzie jeszcze więcej niż obecnie!!
Zazdroszczę nalotu, bo z reguły to ja wyciagam wszystkich :-) A wejścia niech beda sobie, oby stali bywalcy zostali :-)
Aga pisze…
O to martwić się nie musisz!!!
Wiolka pisze…
Stali bywalcy będą zaglądać codziennie kochana
Basia pisze…
A mięta podobno w Tesco dostępna.. to tak zanim lowny kot urośnie. A za 140 tys trzeba wypić jakąś herbatkę z pigwy czy coś
Kasia N. pisze…
Kasiu, rude koty najłowniejsze :) u Marcina jest jeden i u moich teściów to pożycz ;)
I jedno (co najmniej) wejście dziennie to też ja ! :)
Jestem w stanie i krowe pozyczyc oby lowna :-) za co najmniej bardzo dziękuję Kasiu :-)
Anonimowy pisze…
Ja też zaglądam codziennie :) Wieczór bez wpisu, wieczorem straconym :( Pozdrawiam, Kinga.
Anonimowy pisze…
A co do kotów w kwestii łapania myszy, to im się w tyłkach przewraca od dobrobytu... Bynajmniej moim ... ;)
Wiolka pisze…
O Basia dobrze mówi. Trzeba wypić herbatkę czy coś ;)
Ooo bardzo mi miło, pozdrawiam również :-)
Monika B. pisze…
Kasiu mogę mojego kota pożyczyć, atakuje wszystko co się rusza od muszek, pająków itp. A bloga czytam codziennie i będę zawsze czytać 😊pozdrawiam
Monika jak ten kot tu samolotem przyleci, to jego lownosc moze zniknac :-) za obecność tu od początku dziękuję, pozdrawiam :-)

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)