Kolejne wyzwania, kwaśnica, niebo, kosmetyczka nadworna :)

A kuku :) Jestem, po wczorajszej małej przerwie, a każdemu kto się zastanawia czy zrobiłam sobie trwałą ondulację, uspakajam, nie :) Po prostu w trakcie biegania zaskoczył mnie deszcz i tak to się kończy. Mimo, że aktualnie mam zrobiony na włosach zabieg keratynowego prostowania, to deszcze niestety robi swoje, o keratynowym prostowaniu, który mnie zachwyciło tutaj :http://kosmetykasja-pasja-moda.blogspot.com/p/musisz-tu-miec.html. Co do biegania, to nie mam ostatnio szczęścia, ale w deszczu i tak wytrwałam całe cztery kilometry. Mam nadzieję, że udało wam się wykorzystać ten ciepły dzień na mały spacerek.. Jak ja tęsknię za ciepłem! W kolejnym tygodniu już będzie szybciej ciemno więc niestety bieganie wieczorne odpadnie.. Co prawda mam mały plan na wyzwanie, ale na samą myśl ciarki mnie przechodzą i mam przekonanie, że nie dam rady.. A może ktoś ma jakieś plany na wyzwania listopadowe i mi potowarzyszy?? U mnie tym razem nic z jedzeniem związanego! Czekam na was jakby co do niedzieli.. Póki co w moim domu pachnie kwaśnicą, którą przyrządziłam zgodnie z przepisem góralskim i naprawdę wyszedł gar pyszności, a ponieważ gar, to zapraszam :) Jutro gołąbki w planie więc też pewnie będzie sporo!! :) Do kwaśnicy mam dla was przepis na ciacho, które rzeczywiście ma niebiański smak, a nazwę niebo w gębie.. Nie jest to nowy przepis, więc niektórzy mogą go znać.. Ja robiłam pierwszy raz, podarowałam sobie już polewę, bo tylko w przepisie wygląda na proste. Nie mniej jak macie wyłuskane orzechy, to nie ma tragedii :) Co prawda długo się czeka na stygnięcie wszystkiego, dlatego też mój kawałek ze średnio zastygniętą masą orzechową, ale już znikł :) W weekend zrobię je jeszcze raz, ale po swojemu :) Przepis z moich wypieków oczywiście, pod nazwą "Niebo w gębie"  Mam też nowy kolor hybrydy, połączenie dwóch najmodniejszych w sezonie, dziękuję Bartkowi http://kosmetykasja-pasja-moda.blogspot.com/p/blog-page_29.html A na koniec mam propozycje dla ochotników, jeśli ktoś wytępi te wstrętne lokatorki bez meldunku, myszory, to staję się osobista nadworna kosmetyczką do odwołania :) Wykończą mnie... A jutro mnie szukajcie tutaj też, bo będzie stylizacja koleżanki, i takie różne tam.. Badanie profilaktyczne wykonane!! Dla was obiadek z deserkiem :



Komentarze

Wiolka pisze…
Zostaw kawałek ciasta na jutro :) :) a myślałam że myszy tylko u mnie a fujj. Nie mam pomysłu na wyzwanie ale już Ci kibicuje co byś nie wymyśliła :) :)
Wiolka pisze…
Mam nadzieje ze badanie ok
Aga pisze…
A ja jestem ciekawa tych stylizacji i czekam na nie:) i też myślę nad nowym wyzwaniem na listopad, bo już miesiąc się kończy a ja dalej wygrywam ze swoim wyzwaniem :)
Gratuluję, więc pora na kolejne!! Czekam na pomysł :-)
Wiolka pisze…
Aga jak wizyta w krwiodastwie? ?
Aga pisze…
Niestety z powodu konieczności bycia w pracy nie dotarłam ale zrobię to jak tylko będę miała dzień na później...

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)