Więc działam, bo co innego teraz mogę, chyba tylko liczyć na Wasze wsparcie :)


Witam Was w tę niebywale jesień pełną gębą 😊 Klientka mnie dziś zobaczyła i mówi, że ja to nawet w tak brzydką pogodę, błyszczę 😁 Bo nie wiedziała jakie disco mi w nocy urządziły moje nerki, po tym jak dzień wcześniej przewiało.. Ten kto zna ten ból, wie co przeżyłam, że zrezygnować muszę ze sportu na chwilę, ale z życia nie zamierzam, bo ono życiem już nazwane będzie chyba niedługo.. Chyba wszyscy jesteśmy zmęczeni już tym wszystkim, całą sytuacją, niewiedzą. Dziś słyszałam poruszenie pewnej pani po ogłoszeniu nowych obostrzeń, tak mówi delikatnie, że nie rozumie, że jest poruszona, po czym dodaje, co ja będę owijała, przepraszam, ale "wkurwia" mnie to już po prostu. Nic dodać, nic ująć, w punkt reakcja! Zostaje nam życie w internecie, oby tego nam chociaż nie zabrali. Tak czy inaczej jak wspominałam wychodzę temu na przeciw i dzięki też Waszemu wsparciu, będę poza pisaniem prowadziła też relacje na żywo! To co możecie tam znaleźć, to oczywiście moją osobę, sprawdzenie czy bardzo retuszuję zdjęcia, czy dalekie jest me mówienie od pisania.. Nie mniej liczę na gości też czasem, na współpracę moich bliskich. Chcę pokazywać Wam stylizacje całe, dobór butów do różnych opcji, jak sprawić żeby szare stylizacje nabrały życia. Chcę oczywiście część z tych rzeczy oferować Wam do kupienia, skoro zamknięto galerie. Bo liczę, że niektórzy chodzić do pracy będą i czasem zechcą wyglądać dobrze. Będą to rzeczy nowe i używane, tak żeby nie stworzyć czegoś, co dla wielu z nas niedostępne finansowo. Myślę też o pokazywaniu zabiegów, kosmetyków, a reszta pomysłów liczę, że przyjdzie sama, lub z Waszą pomocą 😊 Dodam, że tak samo jak z blogiem, sama się będę uczyć jak to się robi i wprawy nabierać z każdą relacją, mam nadzieję lepszą. Dlatego mam prośbę, żebyście byli wyrozumiali jeśli rzeczywiście na mnie chwilę spojrzeć 😊 Stres mnie dopada z każdą myślą o tym, a z drugiej strony kiedy jak nie teraz. Są długie wieczory, nie ma dokąd pójść, to co mi szkodzi, kto nie ryzykuje, ten nie ma 😊 Bardzo dziękuję Wam za wszelkie komentarze, wiadomości i wsparcie! A na pierwszą transmisję zapraszam już w ten piątek o dziewiętnastej, na funpage bloga, o ile oczywiście wszystko sprawnie uruchomię. Zapraszam całym sercem i życzę zdrowia 💗 Jutro oczywiście piszę, bo to się nie zmieni!

Komentarze

Wiolka pisze…
Z niecierpliwością czekam na pierwsze reality-show . Będzie dobrze. 💪💪
Dziękuję bardzo, to może być real komedia 😁
Monika B. pisze…
Kasiu może być i real komedia😊 w tych czasach to na wagę złota każda rozrywka😘😉 będę napewno❤
Dziękuję Monia ❣❣

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)