Co drugi ząb wystąp, wąsy, dwie brody czyli co to będzie jak ściągniemy te maski :)

Proszę mi się szybciutko przyznać kto o mnie dziś coś mówił, myślał, nie wiem, bo moje uszy mnie tak piekły, a do tego były czerwone jak Kulfona 😂 A czułam się generalnie jakbym na nich do pracy zaszła, serio, dawno nie miałam takiego poczucia 😊 Grunt, że już minęło, bo bym musiała teraz z głową w lodówce siedzieć, a nie pisać 😁 Z każdym dniem uświadamiam sobie, że ja mam coraz mniej tematów do pisania, jak się nie obudzi ten świat do życia, to ja już sama nie wiem, chyba zacznę teksty do disco polo tworzyć, a nie tutaj. Coś w stylu "Kasia Kasiunia, taka, mała malunia" 😁 Miejmy nadzieję, że do tego nie dojdzie, bo ta dziedzina muzyki i t tak kiepska, tylko moich tekstów tam brak 😊 Dziś się z moja Monią narzekałyśmy na ten bezruch w pracy, na tę głuchą ciszę i jej mówię, że ja zostałam sama do wieczora, tylko telefony odbieram. Na to Ona co w sekretarkę się bawisz, ja, że tak, ale słaba zabawa, bo nikt nie dzwoni i słyszę dawaj numer, chociaż ja zadzwonię ze dwa razy 😂 Poczucie humoru to jest to, co nas może ocalić w tym beznadziejnym stanie rzeczy! Ja dziś o pielęgnacji twarzy i ust, bo serio zaczynam zauważać, że sporo osób zwalnia siebie z tej czynności, bo maska, więc po co... Jeszcze mi powiedzcie, że zębów nie myjecie, bo nie widać i padnę tu 😂 Przypominam, dla wszystkich niedowiarków, że te szmaty kiedyś nie będą w modzie, nikt nie będzie miał żadnego celu w tym żebyśmy musieli je nosić!! I co wtedy co drugi ząb wystąp, kobiety z wąsami, panowie z brodami trzema tłustymi, a skóra jak u nosorożca 😃 Ja Was proszę Wy się ogarnijcie, po pierwsze wiary w to, że będzie normalnie, a po drugie myślcie o tym, że nie zawsze się będziecie chować i trzeba zrobić wszystko żeby było wow, jak się to przestanie nosić. Bo wiecie może być jak w tym kabarecie z facetami "po zimie tak mi brzuch urósł, że mniejszy wstyd jajkami na plaży świecić, niż go pokazać" 😂 Więc nie ma zwolnień od pielęgnacji domowej, gabinetowej, robimy wszystko żeby nasza cera była dobrze nawilżona, a jak są podrażnienia od maseczek, to trzeba zmienić kosmetyki na te, do skóry wrażliwej. Co najmniej raz w tygodniu peeling, odpowiedni krem na noc i na dzień, oczywiście do tego demakijaż, czy też mycie jeśli się nie malujecie. W gabinetach, to najlepszy czas na cudowne zabiegi głębokiego złuszczania, które zapewnią lepszą kondycję skóry, a co za tym idzie, wygląd i koloryt. Usta potrzebują teraz bardziej niż kiedykolwiek nawilżenia i nawet mi nie mówcie, że je malowałyście tylko dlatego, żeby ktoś to widział. To samo z pielęgnacją cery, robicie to dla siebie, nie dla ekspedientki w sklepie, bo uwierzcie mi, że ją teraz to tyle samo obchodzi, co wtedy, gdy nie nosiliśmy masek! Dbać o siebie moi drodzy z szczególną troską 💛💜💚 Jutro jestem znów na żywo z moją córką, a tam swetry i ku mojemu zaskoczeniu spodnie, bo wzięły i przyszły dziś do mnie 😊 Zapraszam o osiemnastej, obiecuję, że nie będziecie się nudzić 😍

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

"Życie jest po to żeby rozmawiać, milczenie zostawmy martwym" i weekend w tle :)