Nowicjusz dziękuje za wsparcie i obecność ! :)


Witajcie tuż po moim kolejnym live, który wyjątkowy, bo gościła moja Długonoga córka, która rzadko się medialnie udziela, nie chce zdjęć, a tu zaproponowała, że mi pomoże 😍 Dziękuje za tak pozytywne przyjęcie, za komentarze i obecność, bo dla mnie nowicjusza, to wiele znaczy! Do tego jest sprzedaż, co mnie cieszy jak dziecko, bo totalnie raczkuję. najlepsze jest to że oczywiście czarny golfik miał największe wzięcie, dlatego pisałam, że kto pierwszy ten lepszy 😊 Warto jest czasem posłuchać ludzi, którzy nam coś proponują i widzą w nas większy potencjał, niż my sami. Nie umiem opisać jak się cieszę, że pojawiło się to zajęcie w moim życiu, które wymaga mojej kreatywności, wykorzystuje moje wiadomości chociaż trochę, a do tego pozwala i zapomnieć o całej sytuacji obecnej. Jestem szczęściarą, bo spotykam w swoim życiu pozytywnych ludzi, którzy są blisko, wspierają, pchają w przód. Więc po całym dniu domowych robót, pierogi dziś grane były, wieczorem pędzę, szykuję buty, stylizacje i spędzam przemiło czas. Sama bym sobie tego lepiej nie ułożyła, bo śmiałości bym nie miała 😊 Więc jest w końcu coś, co mnie napędza, co pozwala się rozwija, a w moim przypadku kochani, to wręcz niezbędne. Tak samo jak sport, do którego wracam już jutro, bo przecież zawody muszę wygrać😉 Wiem, że się powtórzę, ale musimy się rozwijać, iść w przód i walczyć o siebie! Bo dla takich chwil jakie ja mam teraz, zwłaszcza w tych czasach, warto żyć. Dziękuję raz jeszcze za wszystkie wiadomości od osób, które zaskakują mnie tym, że są.. Do tego dostaję mnóstwo gratulacji za pomysł, ale nie był mój, ja się mogę tylko cieszyć, że się podjęłam tematu. Jutro troszkę o pielęgnacji ust i cery w tym maseczkowym czasie, więc serdecznie zapraszam 😍

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)