"Życie jest po to żeby rozmawiać, milczenie zostawmy martwym" i weekend w tle :)


Piątek, piatunio, ale nie z tego powodu jest ma radość, a raczej z powrotu do domu 😊 Ale nie "narzeknę" ani razu na zmęczenie, bo nie umiem opisać swej radości, że wróciliście do nas, że mamy aż tyle pracy, chwilo trwaj 💟 Dziś nawet pomyślałam, że ja powinnam liczyć ilość słów wypowiedzianych jednego dnia, bo chyba bije rekordy ostatnimi czasy 😁 Muszę nagadać za ten miesiąc kiedy byliśmy zamknięci 😊 Ale jak mówią "życie jest po to żeby rozmawiać, milczenie zostawmy martwym" Także jakbyście chcieli pogadać, a nie macie z kim to ja służę pomocą! Dziś chcę przy weekendzie opowiedzieć Wam o kolejnym serialu, przez który nie śpię już trzecią noc 😉 Jak ktoś z Was widział, to podzielcie się wrażeniami koniecznie. Mnie zachwyciła fabuła od pierwszych minut, a sam fakt, że główne bohaterki to dwa małżeństwa po siedemdziesiątce, to już w ogóle sztos. Pewnie dlatego tak mnie to zachwyca, bo widzę jakiś cień nadziei na przyszłość 😊Jane Fonda, jedna z głównych bohaterek stała się od dziś moim ideałem kobiety. W kocu widać na ekranie kogoś prawdziwego, a nie tylko idealne, smukłe dziewczyny w stylizacjach za dziesiątki tysięcy. Jak nie macie planów na weekend, to szczerze polecam zerknijcie koniecznie, bo serial zapewni Wam mnóstwo pozytywnej energii, a tytuł to " Grace i Frankie" Chociaż wiem, że teraz nie trudno o jakieś miłe palny, kiedy możemy wychodzić do ludzi, do kina i w ogóle żyć, znów nadmienię, że to nie potrwa wiecznie, więc wiecie 😊Weekend to też najlepszy czas na chwilę dla siebie, mam tu na myśli intensywniejszą pielęgnację, czyli peeling, maseczka, płatki pod oczy, takie domowe spa, na które zwykle brak czasu. Do tego możecie w tym czasie dać troszkę luksusu swoim stópkom, zrobić maseczkę w minutę, i tak poleżeć. Stosując maseczkę z twarogu i jogurtu, można zapobiec przesuszeniu i pękaniu skóry na stopach. Zawarta w jogurcie witamina B ma działanie regenerujące, a wapń chroni dodatkowo przed odwodnieniem. By przygotować domową maskę wystarcz 120 g twarogu i 100 g jogurtu naturalnego i 1 łyżka cytryny. Składniki mieszmay i nakładamy  na skórę, spłukujemy po  15 minutach.Mała chwila, a stópki do sandałków będą piękne 😊 Mniej więcej Wam weekend zaplanowałam 😁 Cudownego 😍

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"