Stylownia, lokowanie produktu czyli nasza konsumencka społecznośc :)
Cześć wszystkim 😊 Z torebeczką Stylowni dziś, lokując miejsce cudowne, jak mawia moja klientka 😍 Może to nieskromne z jednaj strony, ale z drugiej, przecież my na głowie stajemy żeby być najlepszymi dla Was, pod każdym kątem, od wykształcenia, po jakość produktów, aż po atmosferę czy też pyszną i pięknie podaną kawę! Mogłoby się z boku wydawać, że to wszystko proste jest bardzo, ale uwierzcie mi, że potrzeba fajnych ludzi, logistyki i dużo serca żeby to wszystko działało. Nie da tutaj nic najlepsza reklama, ani luksusowe meble, serducho całe trzeba oddać i robić wszystko, by nie stać w miejscu. Reklamą najlepszą oczywiści poczta pantoflowa, czyli każda zadowolona klientka, która jeszcze z dumą będzie szła z torebeczką z naszym logo 😊 Wiadomo, że informacja o zabiegach czy też pokazanie prac jest formą zareklamowania się czy też tak zwanego lokowania produktu. Nie mniej sami przyznacie, że pokazanie efektu przed i po czy też metod pracy jest po prostu prawdą. Możecie na tej podstawie zdecydować czy dane miejsce Wam pasuje. Natomiast ogólnie reklama to mnóstwo poprzerabianych zdjęć do tego parę stosownie dobranych słów, które mają chwytać potencjalnego klienta. Rzeczywiście to działa sami wiecie, że tak jest, bo nie wiedzieć czemu wierzymy, lub bardzo chcemy wierzyć, że to cudo zadziała. Teraz mamy pomoc w opiniach tych co używali czy też kupili, ale słuchajcie przecież jeden produkt może być dobry dla setki osób, a dla jednej już nie. Jak zatem umiejętnie uniknąć kupowania czegoś co "krawaty wiąże i usuwa ciąże" cóż to jest wyzwanie nie lada 😊 Trzeba troszkę logiki kochani używać, bo przypominam gdyby kremy likwidowały po trzech tygodniach zmarszczki, bylibyśmy wszyscy wiecznie młodzi. Gdyby były cudowne zabiegi na ciało i diety cud, to nie byłoby na tym świecie ludzi otyłych. Musimy realnie patrzeć jednak na to jak marketing w tej chwili nami manipuluje. Jak otworzyłam dziś jedno ze swoich ulubionych czasopism, to się przeraziłam, tam żadnego rozsądnego teksu, same reklamy, zdjęcia które kuszą cudownymi efektami. Ehhhh więcej treści chyba w gazetce z rossmana 😂 Straszne to, ale prawdziwe, reklama ogarnia ten świat, gdzie nie spojrzymy coś nam chcą wcisnąć, coś jest znakomite, a my nawet nie wiemy kiedy wbijamy sobie bilbord w głowę i odruchowo kupujemy ten produkt. Nawet rozmyślając na ten temat, zastanawiałam się czy taki sam efekt dałoby oklejenie całej okolicy szyldem stylowni... Nie kochani to my jesteśmy reklamą samą w sobie, tym, że pracujemy z pasją i jesteśmy prawdziwi! Duma moja wielka 😍 Jak zatem nie ulec tym hasłom i znaleźć to co dobre dla Was, chyba metoda prób i błędów, pytanie fachowców, czy też czytanie etykiet zamiast haseł, które tworzą najlepsi 😊 I jeszcze jedno nie diagnozujcie swojego zdrowia po usłyszeniu reklam leków, to jest hit hitów tak w ogóle 😊 Pozdrawiam naszą konsumencką społeczność 💙💚💜
Komentarze