Miała być pigułka, a jest piguła i to nie o stroju mym :)


Witam Was dziś w gabinetowej stylizacji 😊 Zawodowy świat jest rzeczywiście mniej kolorowy, dużo w nim bieli, która słusznie kojarzona jest z czystością i sterylnością. Te z kolei są teraz bardzo wymagane przez klientów, którzy dopiero w dwudziestym pierwszym roku zostali uświadomieni, że dezynfekcja w salonach istniała również przed pandemią 😊 Cóż mnie to bawi i jest to  dowód na to jak znikomą wiedzę mają nasi rządzący na temat usług przez nas świadczonych. Zabawne jest natomiast to, że sanepid od lat nas ściga i oni też od góry mają to narzucone.. Ale do czego ja dziś zmierzam, otóż chcę Wam uświadomić jak to jest kiedy korzystacie z usług, nie wiem zakupów i tym podobnym, kiedy macie zaufanie do tego punktu, a jak to jest kiedy go brakuje, albo po prostu nie zdajecie sobie sprawy z zagrożeń. Oczywiście jeśli chodzi o usługi kosmetyczne czy fryzjerskie, to wiadomo, że numer jeden to jest wyżej wymieniona dezynfekcja, bo faktycznie można zarazić się kochani nie tylko covidem, ale wieloma innymi chorobami, jeśli nie są zachowane zasady bezpieczeństwa. Jednak tutaj nawiązując do początku tekstu, od wieków dbamy o najwyższej jakości dezynfekcję, bo przede wszystkim zagrożenie jest przecież dla nas, pamiętajcie o tym, to działa w dwie strony!!! Nie mniej pomyśleć trzeba już w takich miejscach o jakości produktów, bo często porównujecie ceny i szukacie powodów w różnicach. Jest tylko jeden za ceną idzie dobry produkt, za nim z kolei efekt, niestety pewnych rzeczy nie da się przeskoczyć. Dochodzi do tego również wszystko to co możecie zobaczyć gołym okiem czyli czystość, miła obsługa, przyjemność spędzania czasu w danym miejscu. Do tego oczywiście dochodzi poczucie bezpieczeństwa, zostawiacie torebkę, telefony inne osobiste rzeczy na wieszaku i nie obawiacie się, że coś ktoś buchnie 😊 Fakt, że to może być zabawne, ale uwierzcie mi, że różne już słyszałam przypadki 😊 Kolejna sprawa to takt i umiejętność dostosowania się do osobowości klienta, nie każdy lubi rozmawiać, nie każdemu można wciskać pączusia na poprawię humoru, czy też opowiadać o swoim życiu i to akurat dotyczy każdej branży usługowej. Wejdziesz do budowlanego i potrafi Cię sprzedawca tak osaczyć, że nie wiesz co chciałeś kupić 👀 Mogłabym o tym pisać i pisać, ale chciałam zrobić taką pigułkę, no dobrze pigułę, ale mam podstawy, bo dwadzieścia lat buduję z siostrami miejsce, do którego chcą ludzie wracać ! Ale coś musi w tym być tak generalnie, bo w moim prywatnym życiu też tutaj mnóstwo ludzi wciąż i wracają 😊 Nie mniej mam do Was taką małą prośbę, pomyślcie o miejscu, w którym czujecie się komfortowo, usługa jest dobrze wykonana, czy kupiony towar idealny, jesteście uśmiechnięci, lubicie wracać do tego miejsca. Jak ktoś jeszcze Was czymś zainspiruje, doradzi, albo po prostu poprawi nastrój, to już w ogóle genialnie 😊 Dla równowagi znajdźcie w pamięci też takie, które zraziło Was na maksa i teraz doceńcie każdą miłą ekspedientkę, profesjonalnych i uczciwych  usługodawców, bo mam wrażenie, że młode pokolenie już nam nie zapewni takich rarytasów. Obym się jednak myliła! A na koniec przypomnę, że jeśli wymagamy od miejsc poziomu i wszystkiego co powyżej,to musimy odwzajemnić się jako klient tym samym, tak po prostu z serca 💜💜💜

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Przyglądaj się w swoich oczach, bo tylko to ma "seans" :)