Szczęście i letnia cera :)

Ja to jednak mam szczęście do ludzi wiecie.. 😊 Poznałam dziś świetną dziewczynę, która wygrała u mnie konkurs na stylizację, mało tego, że świetna to jeszcze piękna. Naprawdę uwielbiam tę robotę. Co prawda podobno wciąż mało ludzi wie o tym, że ja z czymś takim istnieje, ale to chyba dowód na to, że nie mam ogromnego parcia na reklamę, a po prostu robię to z pasji 😊 To bardzo luksusowa sytuacja kiedy można sobie na coś takiego pozwolić nie sądzicie. A do tego trafiać na osoby, które są wdzięczne i dobrze się z nimi współpracuje. Polecam Wam wszystkim szukanie takiego jedynego zajęcia, które może nie da fortuny, ale to coś o wiele ważniejsze!! Wiecie, że znów idzie weekend, to jakieś szaleństwo jest prawda? Mam nadzieję, że w tym szaleństwie macie czas dla siebie, bo lato to taki złudny moment kiedy często zupełnie zaniedbujemy cery. Głównie dlatego, że  są one troszkę opalone, promienniej wyglądają, na urlopie niewiele nam się chce. A zarówno słońce, wiatr, woda słona czy też sodka, bardzo źle wpływają na stan naszej skóry. Od przebarwień, po przesuszenia. Dlatego naprawdę warto się przyjrzeć w lustrze czy wszystko jest w normie. Przypomnę też o skórze wokół oczu, bo dla niej promienie słoneczne, mimika intensywniejsza również nie są bardzo przychylne. Dlatego maseczki, płatki, a także odpowiednia ilość snu są naprawdę są bardzo ważne. Okulary przeciwsłoneczne z filtrem niezbędne! Także lustereczka w dłoń i oceńcie stan swojej skóry, albo idźcie do swoich ulubionych miejsc i niech ktoś o Was zadba i dobierze pielęgnację letnią, która jest bardzo ważna😊 Dla Was kilka zdjęć pani Pauliny, Adzie dziękuję za piękną fryzurę moją i pani Pauliny 💜





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)