Szeroko pojęta edukacja klienta, nie czuję jak rymuję😁
Jestem prosto po treningu ukochanym, namawiam wciąż was do ruchu, bo pora roku sprzyja teraz wyjątkowo.. Kiedy jak nie teraz! Samo się nie zrobi, a jak się zrobi, to będzie miło i sukcesem się przed sobą będziecie mogły pochwalić! Ostatnio komuś radziłam "ciesz się małymi sukcesami, bo dużych nie osiągniesz", śmiem twierdzić, że sama to wymyśliłam, no chyba, że przeczytałam gdzieś i nie pamiętam 😉 Nie mniej wniosek z tego taki, że nie tylko pięcie się po szczeblach kariery, ale też pokonywanie własnych słabości, to sukces.. Czy to sport czy inne dziedziny życia! Nie zostawajmy w tyle, nie odkładajmy wszystkiego na jutro, bo jutro może nas spotkać coś, co z jakiegoś powodu uniemożliwi nasze plany na dłużej, a wtedy będziemy żałować! Nie żałuj, korzystaj z życia póki możesz, bo nie wiesz co za rogiem!!! Ja dziś solidnie chrypiąca, ale powalczyłam, bo skoro mogę cały dzień rozmawiać to i trening nie zaszkodzi!! Swoją drogą dziś odkryłam, że do każdego naszego zabiegu, albo ogólnie do opisu salonu powinnyśmy dodać "edukacja klientów" w szeroko pojętym zakresie tych słów! Co ja się nagadam to moje, ale jaką czuję dumę gdy klientka mi mówi, że ona nie wiedziała do tej pory jakie błędy popełnia w demakijażu, to ja wiem, że moje struny nie na darmo zdarte 😊To samo powinni robić fachowcy z wielu innych dziedzin, dzielić się doświadczeniem, tym co wiedzą, a zapewne to przyniesie zaufanie klienta!! Dla was mam dziś rym, rogaliki od Moniki , uwielbiam tę zakładkę, naprawdę! http://kosmetykasja-pasja-moda.blogspot.com/p/blog-page_27.html Praca domowa na jutro, sprawdź czy ostatni płatek, którym zmywasz makijaż jest naprawdę zupełnie czysty! A poza tym zastanów się jak zmieniło się Twoje życie od dziesięciu lat, bo jutro o tym ✌
Komentarze