Kasi dali hajs, czyli nie ma "marudztwa" dla zasady i chowania zębów, jakby co drugi wystąpił :)


Witam Was bardzo serdecznie 💓Jak tam Wam mija ten roczek Nowy, równie szybko jak mi? 😊 Z jednej strony już połowa lutego, ale z drugiej wciąż się tyle dzieje, że nie wiem sama czy to szybko czy wolno.. Nie mniej zadbałam od samego początku roku o najważniejsze mi osoby czyli rodzina, a z nimi to sporo spotkań z okazji dorosłości było. Z tymi co ze mną pomieszkują spędziłam dni kilka sam na sam w ukochanych Bieszczadach, z przyjaciółką przegadałam weekend, a z siostrami mam wkrótce plan cudowny! Czyli zdałam na piątkę plan "nie zaniedbuj najbliższych"!!! Bardzo Wam polecam te zasadę, bo życie jest bardzo nieprzewidywalne, bo "kiedyś" to najgorsze z możliwych określeń, więc wyrzućcie to durne słowo ze słownika i działajcie, tu i teraz 😍 Wiosna niebawem, trzeba odkurzyć małe co nieco, bo zaraz ciałko wyjdzie na jaw, zaraz będziemy chciały błyszczeć piękną cerą na urlopach, imprezach itp.. A to samo się nie zadzieje, więc to najlepszy czas żeby pomyśleć o sobie. Znacie moje zdanie, że najlepsze terapie łączone, co dla kogo niech decydują specjaliści, Wy się tam udajcie po prostu! Oczywiście nie od dziś wiadomo, że najważniejsza jest pielęgnacja domowa, wykonywana rzetelnie każdego dnia, do tego suplementacja, porządny sen i pozytywne nastawienie.. Wiecie, że ja ostatnio łapie się na tym, że nie mogę zrozumieć tych wiecznie skwaszonych min, tego niezadowolenia ze wszystkiego, to niby takie nasze, ale ileż można.. Przecież uśmiech i dobre myślenie to połowa sukcesu!!!! 👀😀 Ale cóż każdy ma swoje, więc nie wnikam, grunt, że moje otoczenie, wokół nie uprawia "marudztwa" dla zasady, i nie chowa zębów jakby co drugi wystąpił 😁 Na koniec chcę Wam bardzo podziękować, a tym co się śmieją i nie rozumieją przekazać, że zauważyli mnie ludzie o podobnym poczuciu humoru.. W związku z tym moje rolki zaczęły mieć coraz większe, zasięgi, a za to "fejsbuczek" postanowił mi się odwdzięczyć "hajsiwem" jak mawia moja córka 😁 Nie odkładam milionów spokojnie, ale nowe oprawki okularów i małe co nie co wjadą, a co trzeba inwestować w siebie 😁 Więc do każdego kto ma jakiś pomysł na siebie, kto się wstydzi opinii tych "hejterów" co bez problemu głupkami nazywają wszystkich, piszę róbcie swoje!!!! Dla każdego jest miejsce w tym wielkim internecie😁 Ja kocham to co robię i jeśli swoją interpretacją skeczu rozbawię chociaż jedną osobę, jest mi miło, a jak daje to pieniądze, to jest cudownie 💓 Systematyczność, wiara w siebie, robienie tego co się kocha, tyle!!! Co do systematyczności bierzemy się za ruchu trochę co? Mnie młodzież zmobilizowała, do tego cudowny endermomasaż i wchodzę w tę wiosnę w podskokach, Tobie też polecam, ściskam 💙💚💛💜

Komentarze

Agnieszka pisze…
Hajsiwo..... 😁😁😁 Muszę to sobie zapamiętać
Dobre słowo, pozdrawiam 😍

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)