Tłuscyk, "szatanorower" i dobry uczyn dla siebie w N.R :)

Witajcie, witajcie moi Mili 😊 Wcale nie jestem smutna powyżej, a troszkę zmęczona, do czego się oczywiście przyznaję, bo mimo, że piszą do mnie ludzie "szatan nie kobieta", to jednak człek mimo wszystko 😁 Nie mniej tak to jest, jak się wstawia takie zdjęcie po treningu, jak poniżej, to kolejni piszą "o dzisiaj luzik", a ja na tym "szatanorowerze" wytrzymałam nie całą minutę 😁 Nie dziwiłbym się gdyby trenerem był przystojny chłopak, że chodzisz tak często, ale w tym wypadku nie rozumiem, słyszę😊
Albo, Ty serio codziennie chodzisz na treningi, po co Tobie tyle siły? Już tłumaczę, po prostu uwielbiam, to raz, a dwa jak dzieci mają wolne od szkoły, jest mi o wiele łatwiej to pogodzić. Kolejne pytania ile schudłam są też częste 👀 Więc po pierwsze, to od bardzo dawna waga nie  jest moją przyjaciółką i raczej się to nie zmieni, po drugie ja nie widzę "schuścia" żadnego, bo widzę swe ciałko każdego dnia. Więc cóż poza treningami nie robię kompletnie nic, czyli oznacza to, że moja trenerka ma jakiś zaczarowany sposób, dzięki któremu mój "tłuscyk" znika, a mi  z tym po prostu dobrze. Mało tego, od kiedy się na treningach rozciągam i roluje, nie muszę odwiedzać mojego pana Sadysty, nic mnie nie boli. Tyle w temacie chyba i niezmiennie zachęcam do ruchu jakiegokolwiek, bo to samo dobro!!! Mam dla Was jeszcze pomysł genialny na rozpoczęcie Nowego Roku, nie mylić z Nowym Yorkiem, bo i to dziś słyszałam 😊Swoją drogą, szczęśliwego Nowego Yorku, to moje marzenie nieustanne 😊Do celu jednak, pomyślałam, że z powodu nadejścia  kolejnej cyferki, trzeba zrobić coś żeby jej nie widzieć, poczuć się młodo i cudownie. Więc należy po prostu zrobić sobie świetny zabieg i zapomnieć o liczbach. Dziś z panią Elizą, która mnie odwiedziła, zgodnie stwierdziłyśmy, że retinol, który robimy z medidermy, jest numerem jeden. Złuszczanie, a przy nim regeneracja głęboka, to coś co zadziała na każdą cerę. Mam wiele zwolenniczek tego zabiegu, pozdrawiam Patrycję i Monię, a bardzo polecam również panom!!! Więc jak już się tak upiększycie i będziecie mieć przepiękną, rozpromienioną cerę, to wszystko inne musi się udać 😊 Dlaczego niby nie zacząć 2022 od siebie po prostu? 💗 Nic w tym złego, także jak nie zakończyliście tego roku zabiegiem, to jest to must have w styczniu, mówię to ja, a czasem potrafię dobrze doradzić 😁 Ściskam i jutro jestem, bo przecież nie wiecie jak spędzam Sylwestra 😁 Buziaki 😍😘

Komentarze

Agnieszka pisze…
DLACZEGO JA JESZCZE NIE SŁYSZAŁAM O RETINOLU??????
A pojęcia nie mam, jestem pewna, że pisałam tutaj o nim dokładniej tutaj 😊

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)