Przyjemność to fajna rzecz, skrywane zimą tereny czyli zrób coś dla siebie :)

Witam serdecznie w tej śnieżnej aurze 😊 Nie żebym była jakąś wielką fanką zimy, bo drażni mnie Ona nieco jak muszę dojeżdżać do pracy, ale trzeba przyznać, że widoki za oknem lepsze niż to szaro bure coś 🙄 W ogóle to nie wiem co dziś było w powietrzu, ale szczerze Wam przyznam, że takiego dnia to ja nie pamiętam,  właściwie to trudno opisać co się działo,  ale czułam cały dzień dziwny niepokój.  Szczęśliwie trening dobry na wszystko więc udało się przegonić to, zostało już tylko pozytywne zmęczenie! 😊 Ile to by człowiek mógł osiągnąć gdyby nie wszelkie myśli kłębiące się w głowie, których nie da się wyłączyć ot tak. Ale z drugiej strony jakby nie myślenie, też nie byłoby wesoło, więc niech tam one się pojawiają jak najczęściej, najlepiej pozytywne w miarę 😊 Więc ja dziś pozytywnie o końcówce roku, bo to przecież cudy czas, wszyscy jesteśmy dla siebie mili, uśmiechamy się więcej i ogólnie chyba tacy troszkę lepsi jesteśmy. Część już kupuje prezenty, kolejna robi pierniki, inna rozgląda się za kreacją na Sylwestra. Generalnie głowy jest czym zająć. Więc jakbyście chcieli zrobić coś dla siebie z myślą o odpoczynku i lepszym samopoczuciu, to oczywiście nie ma nic lepszego niż zabieg w ulubionym salonie, tu mam też na myśli naszą Stylownie. Dla każdego coś dobrego, od włosów, po dłonie, stópki, twarz i ciało oczywiście! Jeśli chcecie na Święta mieć skórę pełną blasku, to idealny czas na mocniejszy peeling, czy mezoterapię stymulatorami tkankowymi, akurat za dwa tygodnie będzie najlepszy efekt. Ciało to oczywiście skrywany zimą teren, ale również lubi być całe wyszczotkowane, czyli peeling na sucho, o masażu nie wspomnę 😍 A dłonie i włosy to już temat wiadomy, który wszystkie ogarniacie regularnie, ale tutaj przypominam, że zapewne już wszędzie terminy się kurczą, więc planujcie. Zwłaszcza panom przypomnę, że ku ich zaskoczeniu, jak co roku nikt ich nie ostrzyże w wigilię po trzynastej 😂 Może pomyślicie, że ja tylko o urodzie myślę w takim szczególnym sezonie, ale nie, nie, nie.. Ja po prostu wiem ile przyjemności i korzyści dają takie wizyty w salonach piękności, dlatego przypominam, że to nie grzech pomyśleć o sobie chwilkę. Jak słyszę słowa "czuję się jak królowa", lub "to miejsce powinno się nazywać cudowne", to wiem, że wykonujemy swoją pracę z sercem i pasją, byście czuli się tak dobrze jak ja po treningach, zadowoleni i zmotywowani do działania. Swoją drogą robimy to w końcu już dziewiętnaście lat, to jednak kawał doświadczenia i nieskromnie powiem, że duma mnie rozpiera 😊😊 Róbcie coś dobrego dla siebie, to nie ma sensu żeby sobie odmawiać, przyjemność to fajna rzecz 😊 Ściskam 💜💜💜

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)