Oby z małej przerwy nie zrobiło się znów czekanie do poniedziałku :)

Witamy dziś dla odmiany z drugą miłością życia mego 😍 Jak się zastanawiacie co mamy na głowach, to dla mnie to też zupełna nowość, czyli chica loca 😊 Nie sądziłam, że będę nosić takie rzeczy, ale całkiem są fajne i układać można na główce jak się tylko chce. Dodam też, że opaski wszelkiego rodzaju to teraz hit nad hity, więc jakbyście były zainteresowane to dam namiar. Co do trendów to są one całkiem przyjemne, bo się nosi co kto lubi do tego parę błyskotek i jesteśmy modne. Błyskotki to dosłownie wszelkiego rodzaju cekiny i wszystko inne co świeci, a nosi się to oczywiście na co dzień. Pewnie też zauważyłyście, że każda marka ma wszelkiego rodzaju nacięcia, wycięcia, lub asymetryczne kroje, mi się to nawet podoba nie powiem. Mam jednak z tym mały problem jak to zrobić, żeby z takiego nacięcia na bioderku na przykład, nie wylewało się cielsko jak się usiądzie 👀😂 Niestety, to spory minus, bo te modelki na tych zdjęciach bez grama tłuszczu wyglądają bosko.Jak to zrobić żeby tłuszcz się schował jak się usiądzie i nie pchał się na światło dzienne 😁 Do tych co w tej chwili pomyśleli, że ja jestem szczupła i go nie mam, to zapewniam, że tak gdzie lubi on leżakować, to się oczywiście znajduje i ma się dobrze 😁 Mimo, że trenuję trzy razy w tygodniu, to naprawdę muszę uważać co jem, żeby nie zostać małą okrąglinką, a dużo nie trzeba by było. Miałam z trenerką fajną rozmowę dziś  na temat diet, fajna, bo mi bardzo bliska. Czyli dieta pod tytułem "nie zabraniaj mi kategorycznie nic jeść, bo akurat to będę żreć" Taka prawda, że zakazany owoc smakuje najbardziej, chyba się ze mną zgodzicie! Więc jak to zrobić żeby było dobrze, a to nic innego jak dawkowanie odpowiednie i zdrowy rozsądek, który jak szalony zawodzi na widok ciastka czy tłustego żeberka. Każdy ma inne słabości, chociaż ja przyznaję, że mój organizm odstawił słodycze,nabiał, owoce tak na stałe. Nie wiem czy to starość, czy co się zadziało, ale od kiedy tak mam, rzeczywiście łatwiej utrzymać mi rozmiar w ryzach 😁 Wiadomo, że sport robi robotę, poprawia się metabolizm i ciało zaczyna wyglądać inaczej. W kwestii diet odsyłam do ludzi w tym temacie wyedukowanych  i to tak na bieżąco, ponieważ zmienia się to szybko bardzo. Osoby takie to na przykład moja Basia, która studiuje dietetykę i trenerka Monia, która ma bardzo ciekawe podejście! Dlaczego akurat ten temat teraz, bo chcę Wam wybić z głowy, przed świętami to nie ma sensu robić ze sobą cokolwiek, bo przed nami miliony kalorii 😊 Totalna bzdura, bo po pierwsze, to nie te czasy, że jedliśmy te specjały dwa razy do roku, a dwa im więcej spalisz kalorii, tym więcej z czystym sumieniem zjesz 😁 Generalizując wszystkie "przerwy" w rozsądnym odżywianiu, w ćwiczeniach, w dbaniu o siebie, bo imprezy, bo święta, i inne, nie mają najmniejszego sensu!! Kradną nam rytm, co za tym idzie nie ma efektu żadnego widocznego, a to sprawia, że z małej przerwy robi się pół roku, rok, a potem czekanie na odpowiedni poniedziałek 😁 Kasia zna to z autopsji, opowiadałam Wam, dlatego wiecie to wszystko dla naszego zdrowia przecież. Dotyczy to również dbaniu o skórę, włosy, ciało, wyobrażacie sobie nie myć zębów kilka tygodni, bo robicie przerwę, a fuuujjjjjjj 😁Nie mówiąc o przykrym smrodku, to ciekawe ile byłoby ubytków i to pewnie z przodu 😁 Tak mniej więcej cierpi nasz organizm jak przestajemy dbać, ale nie da tak szybko znać, za kilka lat wychodzą choroby cywilizacyjne, boleści i inne okropieństwa. Już się nie mądrze, ja tylko jako starsza pani wiecie, przypominam 😊Osiem dni do wigilii, ściskam 💗

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)