Nikt nie pamięta rok później czy śledź był dobry :)

Witajcie moi kochani😍 Fajna wiosenka za moimi plecami dziś była, nie sądzicie? Swoją drogą, to jeszcze się zima dobrze nie zaczęła, a ja już tęsknie za ciepłem 😉 Ale to nie jest "marudztwo" z mojej strony, to po prostu stwierdzenie faktu 😀 Ja naprawdę się bardzo cieszę, że zbliżają się święta, że wydaje nam się jak co roku, że nie gotujemy aż tyle, bo kto to zje 😁 Serio nie wiem jak Wy, ale ja głośno co roku mówię, że to nie ma co tyle piec, szykować, bo przecież, to raptem dwa dni i kolacja wigilijna. Po czym z każdym dniem, nie wiem skąd mam już pomysły na kolejne i kolejne potrawy, a już nie mówię o tym, jak stanę przy kuchni i zacznę gotować, wtedy nie umiem przestać 👀 Ale skoro zdałam sobie sprawę z tego już dziś, to jest szansa, że jednak pójdę po rozum do głowy i przypomnę sobie jakich rozmiarów jest ludzki żołądek 😁 Chociaż z moją rodzinką, to my możemy o suchym chlebie czy carpaccio ze słoninki przesiedzieć cały wieczór, a i tak nikt nie będzie narzekał!! 😍 Nauczyłam się przez te lata, że nie ważne jest co na tym stole się znajdzie, ale kto przy nim usiądzie, więc przypominam wszystkim, jakbyście zapomnieli 💕Co do zapomnieli, to ja, ta, która Was zachęcała do robienia pazurków i tym podobnych, wcześniej, a nie na ostatnią chwilę, pobiłam rekord w tym roku 👀 Nie wiem naprawdę o czym ja myślałam, gdzie ja oczy miałam, ale patrzy na mnie rano Kaśka w lustrze, a tam pół głowy siwej jak u Świętego Mikołaja 👳 Ja się pytam kiedy to się zadziało, przecież niedawno robiłam odrost, jak to możliwe. Cóż nie muszę mówić jakie tempo pracy mają nasi fryzjerzy ostatnio i jak mi było głupio prosić. Ja już nawet pocieszałam się tym, że wielkie gwiazdy promują siwy odrost 😂 Ale moje dziewczyny mi nie odmówiły, a Bartek powiedział, że nie tylko ja się tak obudzę przed Świętami. Kochana ekipa, ale część z Was wie, że ratujemy w trudnych sytuacjach jak tylko możemy! Więc co mam ja kolor piękny i zdecydowanie bardziej mi na tym zależało niż czy śledzie wyjdą, wybaczcie 😀 Bo kto będzie pamiętał śledzia niedobrego, ale brzydkie włosy raczej każdy, plus zdjęcia na pamiątkę, więc róbcie się na bóstwo i dystansu do wszystkiego mnóstwo oczywiście 😉Trzy dni do wigilii, ściskam 💙💚💜

Komentarze

Wiolka pisze…
Mam podobnie. Obiecuję sobie że dużo nie szykuje a później taras za lodówkę dodatkową robi. Mnie też ratujecie przed świętami. 😄
Ratujemy z przyjemnością ogromną, a jedzenie na tarasie, to hit 😁
Monika B. pisze…
Kochana nie tylko u Ciebie ten siwy odrost😂 ja też wczoraj kolorek robiłam😉 buziaki
Monia, jak miło Cię widzieć, bardzo ciepło pozdrawiam i czekam na Ciebie w Polsce😘😘😘
Monika B. pisze…
Kasiu do pl to nie wiem kiedy zawitamy, myślimy o lutym ale zobaczymy jak to dalej będzie z tym świrusem😐 też cieplutko pozdrawiam i mam nadzieję że już niedługo się spotkamy😘
Bądźmy dobrej myśli 😘😘

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)