Poznajcie kogoś nowego w moim życiu, moc jest w ludziach!!!! :)

Witajcie moi mili 😍 Jak widzicie od kiedy więcej trenuję moje stylizacje są coraz bardziej sportowe,ale całkiem mi z tym dobrze 😊 Ale nie o tym dziś będzie, ale o ludziach i mocy jakie miewają, a ja mam całkiem sporo do nich szczęścia! Mowa o kolejnej Moni, którą poznałam 😍😍😍
Nie umieściłam zdjęcia jako główne z powodu jej skromności!! Zacznę od początku czyli od momentu kiedy zauroczyła Ona moje siostry, o czym Wam już wspominałam. Słyszałam o niej tyle dobrego, że szczerze Wam przyznam, po prostu się krępowałam, myśląc jej to nie teraz na mnie pora, nie mam formy i wiele innych blokad. To trochę tak jak wchodzicie do sklepu, gdzie ekspedientka wygląda jak milion dolarów, a Wy nie do końca i macie ochotę uciekać 😁 Wiadomo, że przed treningami jest mnóstwo wymówek, przede wszystkim szczere, nieukrywane lenistwo, do którego ja się przyznaję! Co między innymi słyszałam o Monice, otóż same superlatywy, które w mojej głowie tworzyły wyobrażenie : takie kobiety nie istnieją, a jeśli tak, to nabawię się kompleksów tylko przy niej. Piszę szczerze co myślałam i czułam, bo to dość istotne w tej sytuacji. Kiedy w końcu zdecydowałam się zrobić z nią pierwszy trening, nie mogłam uwierzyć, że to taka prawdziwa, normalna i bardzo zdolna dziewczyna. Taka, która o pierwszych minut sprawia wrażenie, że znasz ją sto lat. Mało znam takich osób, które potrafią mnie do siebie tak szybko przekonać, mało tego, do intensywnego dbania o swoje ciało, całościowo! Jej wiedza, a najbardziej sposób w jaki gdzieś tam między różnymi tematami jest przekazana, to dla mnie fenomen. Jedno co stwierdziłyśmy zgodnie z moją Długonogą córką, to fakt, że jeszcze nie zdarzyło nam się "nie chcieć" ćwiczyć. Czas mija cudownie szybko, a efekty zarówno na ciele, jak i ogólnym samopoczuciu są niewiarygodne 👀 Ja już nie mówię o energii, którą obdarza wszystkich wokół, ale sama swoboda jak z nią jestem, jest bezcenna! Jej wszechstronność mnie zachwyca, chcesz pójdzie z Tobą na siłownię i pokaże jak ćwiczyć, chcesz pójdzie pobiegać, a może po prostu zobaczy Twoje ciało i wytłumaczy co z nim robić. Takich ludzi w każdej dziedzinie trzeba nam więcej, ale to oczywiście wynika z jej ogromnej miłości do swojej pasji, jaką jest sport i szanowanie swojego ciała! Chyba nic lepszego tej jesieni nie mogło mnie spotkać jak zrozumienie czym jest nasze zdrowie i jak dbać o ciało, a o tym się przekonuję za każdym spotkaniem z Monią 😊 Jeśli szukacie właśnie takiej mocy w ludziach, chcecie bez skrępowania poćwiczyć, to ja chętnie Wam napiszę jak się skontaktować. A ze swojej strony dodam tylko, że wszystko w życiu jest po coś, wszelkie zdarzenia i każda osoba, której pozwalamy się w nim pojawić 😊 Pozdrawiam Was cieplutko i motywuję by otworzyć się na to co nam dane i na ludzi, którzy mogą wiele zmienić 💙💚💜

Komentarze

Mama Zuzi i Zosi pisze…
Zobacz sobie e-kurs fotografii na https://kursy.swiatobrazu.pl. Jeśli chcesz na poważnie zająć się fotografią to myślę, że warto zapoznać się z ofertą. Na platformie znajduje się wiele materiałów do nauki. Dostęp do platformy jest płatny, wynosi ok 400 złotych i daje do niej uprawnienia na cały rok.

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)