"Lista rzeczy do przestrzegania w pierwszym tygodniu stycznia":)

Uśmiecham się ładnie do wszystkich, którzy zauważyli, że mnie sporo tu nie było 💓Pewnie Wam jak i mnie ten czas upłynął równie szybko, mimo małej przerwy na Święta. Nie mniej nie było opcji by ten rok się skończył bez mojej bazgraniny, chyba nikt nie wątpił 😊 Jak tam Wasza lista postanowień noworocznych już gotowa? Ja szczęśliwie mam już największe wykonane, a te małe będę sukcesywnie realizowała. Do nich należy między innymi poukładać się trochę i to z każdej strony.. Wydaje mi się, że ja naprawdę tak poukładana jestem, po czym okazuje się, że sama siebie oszukuję. Co wezmę w torebce ogarnę, to za chwilę tam znów wszystko wygląda jakby kot buszował i nie mógł wyjścia znaleźć 😉 Z auta wysypuje się wszystko jak wsiadam, o garderobie już nie wspomnę, a niedawno tak wszystko było poukładane.. To jakieś niepojęte, za to jak w portfelu nowym porobiłam porządki, to dziś kilka minut przed bankomatem karty nie mogłam wyciągnąć, bo kto wiedział, że to jest miejsce na zdjęcie, a nie na kartę 😀 No i przyznać się muszę, że poleciały różne epitety i to nie raz, bo wiecie jak ciemno to się człowiekowi wydaje, że go nikt nie widzi 😉 Widział niestety pan i wiecie, że pomógł mi te kartę wydostać z tego miejsca na zdjęcie.. Przeklinająca kobieta jednak budzi litość 😊 Życzę sobie się poukładać, a Wam żeby nie było tak: " Co to właściwie są noworoczne postanowienia? To ta lista do przestrzegania w pierwszym tygodniu stycznia" 😁 Nie nakręcajmy się za bardzo, ale może nas ta data nowa zmotywować troszkę. Jak to ładnie wygląda 2020, dla mnie to będzie wyjątkowy rok, to już wiem i  użyje wszystkiego co mam żeby tak było. Bo wiecie, że samo się nie zrobi co 💜 Bawcie się jutro doskonale, na balach wielkich, na mniejszych, w domach i z polsatem czy też dwójką. Uśmiechajcie też dużo, bo to w końcu wyjątkowa noc. Ja spędzę ją z najbliższymi i na pewno będzie śmiesznie i tanecznie 😊 Do Was wracam w Nowym Roku, z nową energią i pomysłami, a do swych życzeń dorzucam też to byście tu wciąż byli 😍 Szczęśliwego Nowego i Sylwestra czadowego, nie czuję jak rymuję 😊 Buziaki😘

Komentarze

Wiolka pisze…
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
Dziękuję i wzajemnie 😊

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)