Czas przyszły i poszły i merytoryczna kosmetyka :)

Muszę się Wam przyznać, że ostatnio jestem zakręcona jak "ruski szampan", autorka zdjęcia chyba też tak uważa 😊Są tylko trzy możliwości, albo dzieje się za dużo, albo jesień, no chyba, że wiek mój już zaczyna dawać o sobie znać 😊 Tak czy inaczej mam nadzieję małą, że nie jestem osamotniona i Wam też się przydarzają różności czasem i uśmiechem na twarzy je przyjmujecie. A ponieważ co raz bliżej czas kiedy wszyscy nabierzemy tempa, tak jakby święta miały nam uciec, to zapewne nie będę osamotniona w tym zakręceniu. Póki co to w ogóle nie wiem kto mi ukradł listopad i zrobił sie grudzień, ale całkiem możliwe, że to te wszystkie wydarzenia organizowane nie tylko przeze mnie, a udział czynny biorę. Taki mecz dla przykładu wczoraj, gdzie było tak zimno, że skakać i tańczyć musiałam żeby mi stopy chciały do auta dojść. Mało tego to gracze zarówno Górnika jak i Legii nie dawali zbyt wielu emocji. Może ja fachowiec w dziedzinie nie jestem, ale powiem Wam, że oni tak troszkę się kotłowali jak my na naszym Orliku 😉 Tak jak u nas piłka w grze to wszyscy na hura pod jedną bramkę, aczkolwiek ja jedyna sobie zostaje na obronie, bo wiadomo, że wrócą 😀 Cóż jednak nawet słaby mecz może ożywić dobre after party, moje auto i takie cuda serwuje, a tam jakie tematy.. Kochani o języku angielskim była mowa i o czasach. Dopiero Dario mnie oświecił, że jest czas przeszły, przyszły i poszły 😉 Czy też literatura i kłopot zrozumienia wierszy niektórych przez Romana, naprawdę bezcenne spotkania i ekipa, brak słów 😊 Nawet mogę marznąć dla nich żeby mieć takie wspomnienia, pamiętajcie o tym jak odmówicie komuś znów wyjścia z domu, z czystej wygody. Takie chwile po prostu mogą się nie powtórzyć. Z rzeczy merytorycznie kosmetycznych przypomnę o jesiennej i zimowej pielęgnacji domowej ciałka naszego. Mimo, że nie wysusza nas słońce, to robią to oczywiście ubranka, dlatego obowiązkowo raz w tygodniu peeling i balsam na całe ciało codziennie, bez ściemniania. Starzejemy się niestety nie tylko na twarzy, a można temu zapobiec prostą i milusia pielęgnacją domową.  A dłoniom dajcie więcej kremu o tej porze roku, bo one też bezczelnie pokazują nasz wiek, wcześniej czy później 😊 A umysłowi dajcie troszkę luzu przed świątecznym biegiem 💜 Chwalę się tym, że ma Długonoga nie spędza większości czasu wolnego w telefonie czy komputerze i dziś wygrała zawody w tenisa stołowego, cóż genów nie oszukasz 😊💚💗 I zdjęcie kibiców Górnika Łęczna, bo ich zaangażowanie ujęło mnie wczoraj najbardziej. Jutro w końcu stylizacja i coś dla panów, których ostatnio zaniedbałam. Zapraszam 💜


Komentarze

Monika B. pisze…
Gratulacje dla Ameli😊

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)