Burczy w serduszku i uśmiech noszony na sobie czyli perypeti ciąg dalszy :)

Witam Was cieplutko bardzo w kolejnym tygodniu 😊 Dla mnie to już trzeci z detoksem, a jutro nawet półmetek. Co Wam będę mówiła, mi już nawet w serduszku burczy nie tylko w brzuszku 😊 Śmiem twierdzić, że to najtrudniejsze wyzwanie jakiego się podjęłam kiedykolwiek i to też chyba nie pozwala mi przerwać, a myśli miewam różne. Gdyby nie efekty jakie widzę u siebie, a u Bartka jeszcze większe może bym się poddała, a z drugiej strony mówię sobie, no kto jak nie Ty! Nie dam się i już, bo tylko upór, który towarzyszył mi od dziecka, doprowadził mnie tu gdzie jestem dziś. Więc się upierać będę kolejne piętnaście dni, bo w końcu jest to po coś. Bo wiecie, że nawet "upór bezsensowny nabiera sensu, gdy jest trwały"  Wiem, że to pora roku taka, że mało kto myśli o wyzwaniach, czy też planach, na których warto się mocno upierać, ale powolutku można myśleć i planować, żeby postanowienia noworoczne były łatwiejsze. Pierwsze powinno być "pomyśl o sobie", o tym co wiecznie odkładane na bok, na tak zwane kiedyś. Nie od dziś wiadomo, że im my jesteśmy szczęśliwsi, tym bardziej udziela się to ludziom wokół. Dlatego zanim zaczniecie myśleć jak dziewięćdziesiąt procent Polaków o dietach, o ćwiczeniach, to może warto pomyśleć co to zmieni w życiu Waszym od czego zacząć i odpowiednimi priorytetami się kierować. Ja nawet nie będę mówiła co mi po głowie chodzi, ale znając mnie jak chodzi to będzie wykonane. Nie mniej na razie gadam ze sobą i ustalam priorytety 😊 Bo powiem Wam szczerze, że od kiedy więcej ze sobą gadamy, w sensie Kasia i Kasia, to wszystko jest o wiele prostsze 😊 Także polecam gadać ze sobą, gapić się w lustro z uśmiechem i radością, że ono nie śmieje się w głos i nie odkładać wszystkiego na jutro!! 💜 A z innej beczki to  dla mieszkańców Chełma mam wiadomości, że w końcu zmierzamy do wielkiego świata i mamy ceny parkingu jak w stolicy, a co można 😊 Dlatego warto nosić w torebce czerwoną pomadkę, bo nigdy nie wiesz kiedy przyjdzie użyć uroku osobistego, a i uśmiech warto też nosić na sobie najlepiej 💓 Buziaki 😘

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Peselica" czyli wiek wiekiem, a głowa swoje :)

"Każda brunetka potrzebuje swojej blondynki"

Trojaczki z troszkę różniącą się metryką pozdrawiają :)